Mc-olycka i stan

funderar på en ferrari istället :) nä men skämt åsido, först å främst måste jag skaffa en bil, sen får vi se vad det blir för hoj men det lutar lite mot en likadan igen

Klart du ska ha en likadan! Jag behöver lite konkurrens... :D

Ängelholms rehab är bra hälsa marianne från mig om hon är kvar som sjukgymnast hon fick fart på mig efter en bil olycka med md avsliten axel knäckt fot lårben arm och 3 revben :) är i perfekt skick idag så finns hop om det sen får du en massa coola ärr som brudarna gillar ;) hoppas dt går framåt

gick inte att föreställa sig hur det skulle kännas utan metall och kolfiber runt benet när jag vaknade upp den 16 april. igår kom äntligen dagen då jag kunde sova utan att slita sönder täcket med spikarna och framför allt, sova på sidan.

Det var snack ett tag innan operationen om jag eventuellt skulle behöva något skydd runt knäleden nu i början men läkaren tyckte att allt hade läkt så pass bra att det inte behövdes :D nu jäklar kickar vi igång rehaben

ps. stort tack till alla som har hjälpt mig ni äger :yoparty:krama

Bifogat

• CIMG0814.jpg
    CIMG0814.jpg
    234.2 KB · Visningar: 68
  • bild2.JPG
    bild2.JPG
    224.4 KB · Visningar: 67
Fan vad gött. Se nu till och få fart på benet så du kan gassa saataaannn med oss igen.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon