mc:n går CP

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
KTM 660 SMC -04
Alltså jag köpte ju nyss en nsr -92:a och den var strypt. Han körde med den ostrypt innan. Så det enda han gjorde var att köpa ett stryp avgassytem. Brickan vid insuget är borta det har jag kollat. Jag har också tagit bort EN plugg vid mynningen. Men den accar sämst och toppar max 120. Är det en till jävla plugg i avgassystemet eller?? Man kan inte ha full gas för då dör den. Jag blir så jävla arg så nu har jag beställt ett jolly moto :D

rs-only skrev:
Alltså jag köpte ju nyss en nsr -92:a och den var strypt. Han körde med den ostrypt innan. Så det enda han gjorde var att köpa ett stryp avgassytem. Brickan vid insuget är borta det har jag kollat. Jag har också tagit bort EN plugg vid mynningen. Men den accar sämst och toppar max 120. Är det en till jävla plugg i avgassystemet eller?? Man kan inte ha full gas för då dör den. Jag blir så jävla arg så nu har jag beställt ett jolly moto :D
Prepare to skär ;) hehe nejdå, men kika lite på förgasaren.

Felet heter Honda :fakta Förresten, varför heter du "RS only" när du ändå inte kör RS? Kanske dags för ett namnbyte också, fast det beror ju iofs. på hur långlivad din tid med NSR:n blir.. h0h0

Alltså det är ny cylinder och kolv,drivpaket, allt är nytt! jag får väl se hur den går med jolly moto

Spiken skrev:
Felet heter Honda :fakta Förresten, varför heter du "RS only" när du ändå inte kör RS? Kanske dags för ett namnbyte också, fast det beror ju iofs. på hur långlivad din tid med NSR:n blir.. h0h0
hihihihiihi :D

Säger han som har ett intellekt likt en fjortonåring... hahaha, det blir ju bara roligare och roligare.

Jamen nisse du kan ju bara hålla käften som kör en rostig gammal DT HAHAHAHAHAHAHAHAHA :p

rs-only skrev:
Jamen nisse du kan ju bara hålla käften som kör en rostig gammal DT HAHAHAHAHAHAHAHAHA :p
Säger han som varken sett eller provkört hojen... hahahaha, denna snubben kan inte ha mkt innanför pannebenet... eller är han bara avundsjuk måntro? Köper ett jollymoto system o hoppas på att det ska gå bättre för det.... Ja, jag säger då det.. dagens ungdomar :rolleyes:

Nej, nu tar jag o lägger ner innan det här urartar alldeles för mkt. Lycka till med hojen grabben :tummenupp

Last edited:
Ja nisse du drar säkert mig. jag har ju inte fixat den än men det är fan oschysst av er att hålla på med såna här inlägg så spiken man kan ju undra vem som är omogen.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman