Mc-minnen från sommaren!

Jag, Diablo, SBB, Tom & Oljesprut körde en najsig runda pà österlen, även Old Kawazoki träffen i gränna va en höjdare, jag och Rogerr körde smàvägar fràn Lund till Gränna, vràlkrokiga kanonvägar bàde dit och hem, dessutom körde vi en làng snabbrunda med Dàrarna ifràn Jönköping, det blev mer än 100 mil krokvägar pà 3 dagar :banana

Bandagarna/licensträningarna och all filmande va kanonskoj, speciellt kvällarna i depàn :fyllisar

-Mitt livs första vurpa efter 11 säsonger på hoj. Orsak: Rörken. Verkan: en blinkers mindre, lite repor och ett inte lika nytt skinnställ längre. :gnissla

-Alla landsvägskörningar med det goa folket från Uppsala, inklusive allt poserande vid pumpen, Rörkenåkningarna och alla hamburgare på Max. :banana

-Tre kanonlyckade bankörningar ( :yoparty ), en halvlyckad ( :3freak )samt en bortregnad sådan ( :4skrika ).

-Siljan runt i +30°c var svettigt. :sjuk

-RR-mingel i depån när SO-finalen gick av stapeln. :tummenupp

-Alla bakdäck som gick åt på de 1550 milen som avverkades. :gråta

-Allt :fyllisar med RoadRunnersgänget! :D

Jisses vilken säsong det har varit!!

Det var nog när jag och Brap åkte från Mora till Hudiksvall, körde grymt fel och hamnade i Jämtland :rodnar . Mitt på en öde vacker landsväg i hög fart på en raka får vi syn på en stor Älg som står mitt på vägen. Jag och Brap stannar på ca 100 meters avstånd från den.

Under ca 15 sekunder står vi bara där alla tre och stirrar på varandra. Jag och Brap tittar sedan på varandra igen, rycker på axlarna och slår av motorerna. Vi börjar sedan diskutera hur vi skulle lösa problemet.

Hur skall vi få denna mastodont att flytta sig, vad händer om den börjar springa emot oss. Vi stod ju bara på en smal landsväg. Skulle vi vara tvungna att släppa hojarna och springa.

Vi kom ändå överrens om att sätta fart mot Älgen och hoppas att den skulle flytta sig. Sagt och gjort, med tutor och varvande motorer tog vi sats och den flyttade sig som tur va.

smilee skrev:
Det var nog när jag och Brap åkte från Mora till Hudiksvall, körde grymt fel och hamnade i Jämtland :rodnar

Hur skall vi få denna mastodont att flytta sig, vad händer om den börjar springa emot oss. Vi stod ju bara på en smal landsväg. Skulle vi vara tvungna att släppa hojarna och springa.

:rofl :lol :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...