smallsocks
Sporthojsnörd
Tjenixen!
Tänkte vi skulle skriva ner roliga och tragiska mc upplevelser vi fått i sommar eftersom det tyvärr känns som sommaren är slut.
Bara regn o kallt och snart kommer snön
OBS denna tråd skall vara kul eller tragisk se nedan, inga dödsolycker dvs
Börjar med min sommar:
Fått motorras 2 ggr. Gick på 20 000 kr att fixa totalt
, var utan hojen i 6 veckor under den bästa perioden också (halva juni, hela juli)
Första dagen på semestern åker jag och kompis iväg för att fika på rosenhill och köra lite hoj, på vägen så börjar motorn knacka som en hackspett :lagerkrasch
Lämnar in den och de byter lager osv, :lagersprack igen
köper beg motor och nu verkar det funka dock men fan vad lite mc åka det har blivit i sommar!
Å sommaren 2008 skulle bli den bästa hade jag och kompisen sagt
Dessutom har hans hoj gått sönder nu när min är klar, så har det visserligen varit i 3 sommarar nu, när min funkar är hans trasig o tvärtom
Tänkte vi skulle skriva ner roliga och tragiska mc upplevelser vi fått i sommar eftersom det tyvärr känns som sommaren är slut.
Bara regn o kallt och snart kommer snön

OBS denna tråd skall vara kul eller tragisk se nedan, inga dödsolycker dvs
Börjar med min sommar:
Fått motorras 2 ggr. Gick på 20 000 kr att fixa totalt

Första dagen på semestern åker jag och kompis iväg för att fika på rosenhill och köra lite hoj, på vägen så börjar motorn knacka som en hackspett :lagerkrasch
Lämnar in den och de byter lager osv, :lagersprack igen
köper beg motor och nu verkar det funka dock men fan vad lite mc åka det har blivit i sommar!

Å sommaren 2008 skulle bli den bästa hade jag och kompisen sagt
Dessutom har hans hoj gått sönder nu när min är klar, så har det visserligen varit i 3 sommarar nu, när min funkar är hans trasig o tvärtom
Last edited: