Mc mässan i Stockholm 23/25 Januari

GSXR1100R skrev:
Jag funderar på att köra upp, plats för 3 passagerare finnes, gratis inkvartering går att ordna. Kostar ca:300 sek per skalle i soppapengar.

OBS detta är endast preliminärt och förutsatt att jag inte är utomlands och jobbar eller nåt.

Jag bokar in mej preliminärt (på det preliminära, hehe :D) :tummenupp, skulle det bli fullt i bilen innan jag har försäkrat mej om att helgen är fri så får jag hoppa...jag vill inte hålla upp en plats för någon än så länge eftersom jag inte är 100% säker på hur helgen ser ut...men i bästa fall och som det ser ut nu så är jag på :tummenupp

Fixx skrev:
Tar nog ledig fre-lördag.... för att slippa gå där själv...

Jag tycker att vi bokar lite tider nu! Jag kan fre-lör, kan gamlot!? Gör ju inget om vi kommer upp lite sent, lagom tid för att gå ut en sväng ju! :)

oscar skrev:
Hör nu här gubbj-vlar!!! Jag har sedan jag tog mitt kort kört ca 3500mil per år, så JAG KAN KÖRA BIL!!!!!!! :mad: Visst kan jag köra upp, men jag vägrar handskas med era rullatorer, mobila toaletter, eller lyssna på ert eviga tjat om ni har glömt ta era Varan-tabletter eller ej! O den jäveln som gnäller om att jag måste plocka fram ett bäcken så att ni kan kissa, den åker ur bilen! :fatta!
Jaha, är det tacken för att man vill väl!? :(

Du är en ond människa, Oscar.

oscar skrev:
Nå Micke, har du fixat boende på den där ryska trålaren!?
Jag ringer i veckan, ingen panik juh :tungan Men då så skulle vi isåfall åka Fredag 17.00 och hemresa på Söndag om det funkar för er, då kan vi ju :fyllisar litta i fjollträsk på Lördag

GSXR1100R skrev:
Jag ringer i veckan, ingen panik juh :tungan Men då så skulle vi isåfall åka Fredag 17.00 och hemresa på Söndag om det funkar för er, då kan vi ju :fyllisar litta i fjollträsk på Lördag

Låter skoj! :)

Då va det spikat och klart, vi kör senast 17.00 på Fredag (gärna tidigare om det går) Med i bagaget har vi min Minimoto, sängar finnes på plats, sovsäckar eller täcken medtages.

På Lördag går vi på mässan och sen på kvällen så :fyllisar vi litta :banana

Söndag kl 14.00 så kör vi Minimoto på Tullinge, ni hyr och jag kör min egen :rofl

Bokade äro Oscar, Fixx samt The Dude, om någon ger återbud så säg till i god tid innan.

GSXR1100R skrev:
Då va det spikat och klart, vi kör senast 17.00 på Fredag (gärna tidigare om det går) Med i bagaget har vi min Minimoto, sängar finnes på plats, sovsäckar eller täcken medtages.

På Lördag går vi på mässan och sen på kvällen så :fyllisar vi litta :banana

Söndag kl 14.00 så kör vi Minimoto på Tullinge, ni hyr och jag kör min egen :rofl

Bokade äro Oscar, Fixx samt The Dude, om någon ger återbud så säg till i god tid innan.
gött!! ska se om jag får mitt ställ i veckan bara.. :)
grogg :fyllisar :banana

Det verkar som om vi kan köra redan kl 13.00 :tummenupp

Vänligen bekräfta

GSXR1100R skrev:
Det verkar som om vi kan köra redan kl 13.00 :tummenupp

Vänligen bekräfta

Fått mitt SMS?
Jobbar bara måndag & tisdag natt nästa vecka. sen är jag tokledig.. Så vi kan köra när som...

Oscar.... blir det din passat? isådanafall tankar vi här hemma innan vi kör!!
eller lyxvolvo?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...