GSXR1100R
The older i get the faster i was
Japp det kostar inget att parka hos mig, kan du va hos mig 15.00 på Fredag?Fixx skrev:har du p-platser hemma hos dig micke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Japp det kostar inget att parka hos mig, kan du va hos mig 15.00 på Fredag?Fixx skrev:har du p-platser hemma hos dig micke?
Fixx skrev:har du p-platser hemma hos dig micke?
oscar skrev:Du har aldrig varit i Hjärup va!?![]()
Dom 4 mest kriminella kommer att vara i Norrland på mässa.Fixx skrev:näLigger de lika lånt ut som hörby?
![]()
Kan man parkera där utan att räka med bil inbrott?![]()
GSXR1100R skrev:Låter åkej, Fixx & Duden kommer hem till mig 15.00 åsså hämtar du oss 15.01
Allt har sitt pris, se till att vara hos mig senast 15.00, jag är hemma redan 14.00 och packar.TheDude skrev:Tror ni föressten att man kan köpa miniblinkrar på mässan?
GSXR1100R skrev:Allt har sitt pris, se till att vara hos mig senast 15.00, jag är hemma redan 14.00 och packar.
Plåskar ska försöka slippa mötet, kom hit på en bira och lira tv spel & olla på film medans vi väntar, Oscar är vår privat chaffis.Fixx skrev:packa?? jag tar med mig tandborste bara
får inte mitt skinnställ innan vi åker
Det är ju inte äns klart att vi åker 15.00. du senilen.oscar måste bli klar på sitt möte oxå.
Ta du med en, tror inte det är så mycket att fota.Fixx skrev:jo jag kommer... hmm...
Någon som tar med sig en digital kamera.. eller ska jag se om jag kan få tag på någon?
Fixx skrev:tänkte mest fota lite smarta lösningar på uppsamlingskärl till motarden.
Åkej samling i Hjärup 15.00 avresa 15.30 piposcar skrev:Blir så illa tvungen att gå på mötet!Det börjar kl 14 och kommer ta ca 1 timme, dvs jag är i Hjärup City vid ca 15.30!
![]()
Borde väl funka, vi dumpar ju Tallepajsarens kåpset i Norrland.Fixx skrev:finns det ev plats för ett helrör på vägen hem?![]()
Fixx skrev:jo jag kommer... hmm...
Någon som tar med sig en digital kamera.. eller ska jag se om jag kan få tag på någon?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |