Mc mässan i Stockholm 23/25 Januari

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag funderar på att köra upp, plats för 3 passagerare finnes, gratis inkvartering går att ordna. Kostar ca:300 sek per skalle i soppapengar.

OBS detta är endast preliminärt och förutsatt att jag inte är utomlands och jobbar eller nåt.

GSXR1100R skrev:
Jag funderar på att köra upp, plats för 3 passagerare finnes, gratis inkvartering går att ordna. Kostar ca:300 sek per skalle i soppapengar.

OBS detta är endast preliminärt och förutsatt att jag inte är utomlands och jobbar eller nåt.

attans skiiiiit, haur jo redan bokat annat :huvet

Om någon är intreserrad så kommer jag ev. att köra upp den 21:a och köra hem efter mässan den 22:a

Jag är lätt på, men kan inte åka förrän tidigast fredag ca kl.1700....

GSXR1100R skrev:
Gahhhh då kommer vi ju fram på natten :huvet

Om man kör så som du kör minimoto så kommer man fram på natten. Om man kör så som KetogaN wheelar inne i stan så tar det inte mer än ett par timmar!

oscar skrev:
Om man kör så som du kör minimoto så kommer man fram på natten. Om man kör så som KetogaN wheelar inne i stan så tar det inte mer än ett par timmar!
Ditt KK är ju nyare än mitt, jag kör inte mer än max 20 km/h för fort, det är ju så tråkigt att åka kommunalt... :huvet

GSXR1100R skrev:
Ditt KK är ju nyare än mitt, jag kör inte mer än max 20 km/h för fort, det är ju så tråkigt att åka kommunalt... :huvet

Är det inte vid 30 gränsen går!? När vill du åka då?

20?

Jag har en varning... får inte äns köra utan bälte eller göra något annat.. för då ryker mitt och jag får ta om det...

Men kör som *** ändå på jobb.

GSXR1100R skrev:
Gahhhh då kommer vi ju fram på natten :huvet
Nä, det tar lite drygt fem timmar om man kör lagom mycket för fort - alltså håller sig inom körkortsgränsen. Tricket är att inte stanna för att tanka, äta, skita och sånt. Jag körde mellan en del förr och det brukade ta mellan 4,75 tim och 5,5 timmar från dörr till dörr. Från den tiden kan ni kapa de 25 minuter det tar för mig att komma förbi Lund.

Fixx skrev:
20?

Jag har en varning... får inte äns köra utan bälte eller göra något annat.. för då ryker mitt och jag får ta om det...

Men kör som *** ändå på jobb.

Hehe, det där känner jag igen... Inte fan lär man sig läxan trots dyra böter.... :kocko

Bingo skrev:
Nä, det tar lite drygt fem timmar om man kör lagom mycket för fort - alltså håller sig inom körkortsgränsen. Tricket är att inte stanna för att tanka, äta, skita och sånt. Jag körde mellan en del förr och det brukade ta mellan 4,75 tim och 5,5 timmar från dörr till dörr. Från den tiden kan ni kapa de 25 minuter det tar för mig att komma förbi Lund.
Då får Os-car köra, jag kan sitta i baksätet och :fyllisar

GSXR1100R skrev:

Detta låter intressant. Jag kan inte åka förrän fredag 23/1.

Vad kostar entrén?

GSXR1100R skrev:
Då får Os-car köra, jag kan sitta i baksätet och :fyllisar
Det är väl självklart att Oscar kör!? Det är bra för ungdomar att få köra mycket under en vuxens överinseende. Utnyttja tillfället till att undervisa honom om hur fort han bör köra, när han ska bromsa, blinka osv. Påpeka också alla fel han begår i trafiken och hur han borde gjort istället. Det är viktigt för hans trafikmognad. Som tack kan han köpa lite öl till dig.

:banana

Bingo skrev:
Det är väl självklart att Oscar kör!? Det är bra för ungdomar att få köra mycket under en vuxens överinseende. Utnyttja tillfället till att undervisa honom om hur fort han bör köra, när han ska bromsa, blinka osv. Påpeka också alla fel han begår i trafiken och hur han borde gjort istället. Det är viktigt för hans trafikmognad. Som tack kan han köpa lite öl till dig.

:banana
Risken är väl att man får ta tåget hem, men det kan det vara värt.

GSXR1100R skrev:
Risken är väl att man får ta tåget hem, men det kan det vara värt.
Jag hade gjort det. Det är många som säger att Oscar inte kan köra bil :D

Bingo skrev:
Jag hade gjort det. Det är många som säger att Oscar inte kan köra bil :D
Polisen & Länsstyrelssen anser att Os-car saknar spärrar i trafiken, han kan behöva en handledare :fatta!

Hör nu här gubbj-vlar!!! Jag har sedan jag tog mitt kort kört ca 3500mil per år, så JAG KAN KÖRA BIL!!!!!!! :mad: Visst kan jag köra upp, men jag vägrar handskas med era rullatorer, mobila toaletter, eller lyssna på ert eviga tjat om ni har glömt ta era Varan-tabletter eller ej! O den jäveln som gnäller om att jag måste plocka fram ett bäcken så att ni kan kissa, den åker ur bilen! :fatta!

oscar skrev:
Hör nu här gubbj-vlar!!! Jag har sedan jag tog mitt kort kört ca 3500mil per år, så JAG KAN KÖRA BIL!!!!!!! :mad: Visst kan jag köra upp, men jag vägrar handskas med era rullatorer, mobila toaletter, eller lyssna på ert eviga tjat om ni har glömt ta era Varan-tabletter eller ej! O den jäveln som gnäller om att jag måste plocka fram ett bäcken så att ni kan kissa, den åker ur bilen! :fatta!
Pizze pauz Plåskar *hick* :fyllisar :rofl

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...