MC-mässan 2005 (På 2 Hjul)

Tompalino skrev:
Ja ja, men det där var väl ändå en petitess va? :va
Nog för att det är kul att reta folk, men gör det i "Skitnack & Fiskarhistorier" istället.

Håll ämnet till mässan i denna tråden tack.
 
Är i Malmö och har inga planer på att hänga med... :tomten

Nu var det sagt....! :4skrika
 
Wolfskin skrev:
Vad kostar det att komma in?
Å när e det? vilka tider?
Klicka på länken i första inlägget så hittar du all info om festen. Priset på mässan är väl 120-150 nånstans... Tror jag...
 
Jag ska definitivt på mässan och mycket troligtvis på festen. Ska bo på Formule1 i alla fall.
 
Hmm... tänkte till slut skriva upp mig på festen och betala så man är garanterad plats men det funkar ju fan inte. Clearingnummer ska ju vara 5038 och kontonummer 0029812 Misstänkt kort kontonummer tycker jag, men jag vete fan hur SEB har det, jag har FSB...


Hur gjorde ni? Någon av er förmodligen betalat via FSB Internet?
 
JAg tror att du måste lägga till 4 nollor innan allt.
Det står nånstans hur du ska göra.
Det är lite olika beroende till vilken bank du ska betala.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top