Mc Mässa

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
jag ska dit men tyvärr inte festa pga avsaknaden av sovplats i närheten.

Hade jag varit 18 och kommit in på festen så hade du kunnat sova här, har en hel del plats.
Jag bor bara 27 km från WCX klubbstuga :tummenupp
Nästa gång så e det bara att fråga :tummenupp
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
farsan är förjävlig på att festa, så de är klart man vill de ;)

Haha, då förstår jag :tummenupp :)


Jag ska förövrigt gå på mässan på fredagen, jag och Mr.Dude åker in med 09:15 tåget så är vi där och hänger på portarna när dom öppnar :) Skulle tro att vi åker hem igen med 20:15 tåget :tummenupp

Funderar dock på att gå på lördagen också så jag får träffa lite sporthoj.com-folk. Verkar ju som att de flesta ska dit på lördagen innan WCX-festen:va
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Då vaknar jag säkert bara med rövont och en mark flåsandes i nacken som har tagit chansen medans jag sovit :gnissla

Föffan, nu får du fan ta o lägga av. Jag är trött på allt skitsnack om det här. Allt sånt här prat får mig faktiskt att bli ledsen och besviken. Om vi ska kunna ses igen vill jag att du ger mig en ny chans.

Så här är det nämligen, jag flåsar inte alls. Jag stönar :gnissla
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Föffan, nu får du fan ta o lägga av. Jag är trött på allt skitsnack om det här. Allt sånt här prat får mig faktiskt att bli ledsen och besviken. Om vi ska kunna ses igen vill jag att du ger mig en ny chans.

Så här är det nämligen, jag flåsar inte alls. Jag stönar :gnissla

haha, du är den roligaste GUBBEN jag känner :D

farsan är förjävlig på att festa, så de är klart man vill de ;)

DET kan jag intyga
 
Last edited:

vrod

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2007
Ort
Mölndal
Hoj
Honda VFR -05, Frankenstein GSX-R 750WS Fighter/Café?? med TURBO under uppbyggnad........... å en Katana -82a.....
Det borde bli mässan på Lördag troligtvis, möjligt att man tar cykeln om vädret tillåter......

Fest, om man är välkommen som nybliven GBG/Mölndalsbo och inte är färdig med bygget än???? Då är det inte omöjligt, är ju ny på SH så man har ju inte lärt sig hur det går till än.....
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Det borde bli mässan på Lördag troligtvis, möjligt att man tar cykeln om vädret tillåter......

Fest, om man är välkommen som nybliven GBG/Mölndalsbo och inte är färdig med bygget än???? Då är det inte omöjligt, är ju ny på SH så man har ju inte lärt sig hur det går till än.....

Ovasett vad du kör eller gör så är du välkommen till festen,står det på forumet så är det en allmän inbjudan.

Det brukar bli rätt trevliga sjöslag hos WCX,ölen är billig och folket är avslappnade.
 

vrod

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2007
Ort
Mölndal
Hoj
Honda VFR -05, Frankenstein GSX-R 750WS Fighter/Café?? med TURBO under uppbyggnad........... å en Katana -82a.....
Ovasett vad du kör eller gör så är du välkommen till festen,står det på forumet så är det en allmän inbjudan.

Det brukar bli rätt trevliga sjöslag hos WCX,ölen är billig och folket är avslappnade.

Gött, det är inte så långt hem till brorsan heller, så det blir nog att slagga där.....

Vilket innebär att jag känner mig välkommen.....

Var förbi och kollade vart lokalen låg idag innan jag åkte hem, så kan krypa hem om det är så.....:huvet

Hur stor "gäng" brukar det bli?????
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Gött, det är inte så långt hem till brorsan heller, så det blir nog att slagga där.....

Vilket innebär att jag känner mig välkommen.....

Var förbi och kollade vart lokalen låg idag innan jag åkte hem, så kan krypa hem om det är så.....:huvet

Hur stor "gäng" brukar det bli?????

Enl listan så är det väl runt 50-55 pers som köpt biljetter,sen kommer ju eftersläntrarna.

Jag gissa runt 70-80 pers totalt.
 

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Somewere...
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
Haha, då förstår jag :tummenupp :)


Jag ska förövrigt gå på mässan på fredagen, jag och Mr.Dude åker in med 09:15 tåget så är vi där och hänger på portarna när dom öppnar :) Skulle tro att vi åker hem igen med 20:15 tåget :tummenupp

Funderar dock på att gå på lördagen också så jag får träffa lite sporthoj.com-folk. Verkar ju som att de flesta ska dit på lördagen innan WCX-festen:va

neherru! ja + ngr Skåne bikers (dock inga med vett nog o va medlem på denna sköna sida :tummenner ) ska dit på fre...men ja ska då inte stå i kön...har fixat fribiljetter till gänget...:tungan
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Det borde bli mässan på Lördag troligtvis, möjligt att man tar cykeln om vädret tillåter......

Fest, om man är välkommen som nybliven GBG/Mölndalsbo och inte är färdig med bygget än???? Då är det inte omöjligt, är ju ny på SH så man har ju inte lärt sig hur det går till än.....

Det är som långa farbrorn säger.
Alla är välkomna men betalning sker senast imorgon på kontot eller så finns biljetter att köpa i snakepits monter på mässan.
Jag tror att det är ca 80 sålda biljetter redan nu och det brukar alltid droppa in fler som köper i sista stunden på mässan eller bara dyker upp i dörren så räkna med 100-150 pers under kvällens/nattens gång tror ja.

Enligt säkra uppgifter va det 150pers som infann sig under kvällens gång på Halloweenfesten och Mässfesten brukar bli större så det är bara att dyka upp.
Kommer även ske utlottningar av bla en gps och lite prenumerationer och annat så vad finns fdet att tveka på?

Plus priserna i baren då. Det är ju det bästa av allt.
Så va säger du? ses vi där?
 

vrod

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2007
Ort
Mölndal
Hoj
Honda VFR -05, Frankenstein GSX-R 750WS Fighter/Café?? med TURBO under uppbyggnad........... å en Katana -82a.....
Betaldatum Mottagare Belopp Referens
2008-01-23 WCX RACING Bg 5712-0222 100,00

Vrod Joakim Ragnarsson WCX fest

Totalt: 1 st 100,00


Japp!!!!! Jag kommer det är klart och betalt, hoppas att ni inte har fått in pengarna försent bara.......:D
 

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
Förfest

Vi kör lite förfest hos mig efter mässan, innan WCX festen :yoparty Mark är duktig på att blanda saft :tummenupp

Får gärna pipa till om ni kommer:fyllisar :öl :cpparty
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Vi kör lite förfest hos mig efter mässan, innan WCX festen :yoparty Mark är duktig på att blanda saft :tummenupp

Aah, visst :tummenupp

_wsb_513x359_021121_1783_0009_lsms.jpg
 

Liza_r

APSTOLL MC
Gick med
10 Jul 2006
Ort
Borås
Hoj
Yamaha R1 och Yamaha FZR 1000
Mässan blir det för mig på fredagen, men inget party eftersom jag åker till Indien i helgen :D
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Självklart blir de både fest å förfest ... vi syns hela dan i bombers monter å sen hos cluless å sen på wcx:tuttar :yoparty
 

Bifogat

  • bomber.jpg
    bomber.jpg
    59.7 KB · Visningar: 619
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top