Mc-mässa stockholm!?!

Valet är väl ganska enkelt?:va Åka till Danmark eller 08 Stockholm.. :hihi

ja för kphm kan du inte åka när som? fan va tråkiga folk blir till vinter (skaffar flickvän)! :arsele

ja för kphm kan du inte åka när som? fan va tråkiga folk blir till vinter (skaffar flickvän)! :arsele

Hahaha Ja det e gott med litta värme.:tummenupp
Även om man kan åka dit närsom så e dom fan trevligare än 08:orna:fyllisar

Hahaha Ja det e gott med litta värme.:tummenupp
Även om man kan åka dit närsom så e dom fan trevligare än 08:orna:fyllisar

du har aldrig varit i danmark va?? eller du menar att alla som e alkisar e trevliga?? nä ja ska till 08, måste få träffa dessa OTREVLIGA människor o få göra en egen bedömning. Men sen tror ja nog att eftersom jag är tjej så kommer ja nog bli jävligt bra bemött. :P :hihi :tummenupp

du har aldrig varit i danmark va?? eller du menar att alla som e alkisar e trevliga?? nä ja ska till 08, måste få träffa dessa OTREVLIGA människor o få göra en egen bedömning. Men sen tror ja nog att eftersom jag är brud så kommer ja nog bli jävligt bra bemött. :P :hihi :tummenupp

Hahaha jo ett par gånger.:tummenupp massa god öl :gnissla
Jo du har nog rätt i att en tjej får lite annorlunda bemötande. :)

Hur blir det med uppåkning? Kan tänka mig haka på någonstans (behöver bara "transport") om det inte blir för dyrt...

Hur blir det med uppåkning? Kan tänka mig haka på någonstans (behöver bara "transport") om det inte blir för dyrt...

vi har fullt i bilen, men kolla bussen. Annars vet ja inte vem mer som ska dit.

vi har fullt i bilen, men kolla bussen. Annars vet ja inte vem mer som ska dit.

Damn.. Det var lite synd. Kollade Sj och skulle hamna på 1200.- tur där... Snudd på billigare att ta egna bilen då. Men räcker med att jag åkte sträckan i måndags med min strålande långåkarcruiser skoda pickis...

Damn.. Det var lite synd. Kollade Sj och skulle hamna på 1200.- tur där... Snudd på billigare att ta egna bilen då. Men räcker med att jag åkte sträckan i måndags med min strålande långåkarcruiser skoda pickis...

japp, det är billigare om du flyger än tar tåget. och du tjänar in ca 3-5 timmar. :tummenupp ta nått sista minuten flyg ist. annars är där ju en mäss-buss som avgår från landskrona, men där ingick boende o allt annat.

japp, det är billigare om du flyger än tar tåget. och du tjänar in ca 3-5 timmar. :tummenupp ta nått sista minuten flyg ist. annars är där ju en mäss-buss som avgår från landskrona, men där ingick boende o allt annat.

Har pärona utanför sthlm så bostad etc etc är kirrat.

flyg ca 900 ToR med Mavia från sturup till bromma :tummenupp

SJ suger , dom asen ville ha 1200 för mig ToR till Norrköping .. billigare att köra med en sur volvo 740

Har pärona utanför sthlm så bostad etc etc är kirrat.

ahh så skönt, men ta flyget då. billigaste alternativet för dig tror ja. ta enkel, kanske kan hanka på nån från sthlm. det är ju ingen som vill ge sig till känna att dom ska dit förutom jag, typ. :P eller ta standby om det fortfarande finns, absolut billigast. :tummenupp

Ska inte ni upp till Stockholmsmässan också?

Vi ska vara där alla dagarna från morgon till kväll :)

Hör av dig om ni ska upp, så tar vi en fika tillsammans :tummenupp
[Baloo mode ON]Stockholm, e du galen, där bor det ju en massa Tokholmare?! Vi har det bättre i Köpendanmark, jag ska visa dem allt jag kan[/Baloo mode OFF]

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park