Mc-mässa stockholm!?!

Se bara vad som hände vår kära Alice .......:tummenupp :pannkyss

alice i underlandet? meeh K, du vet väl att d bara e en saga. Hon fanns aldrig på riktigt! Lilla Alice i underlandet, den sagan såg ja när ja va liten. :tummenupp

Jag har heller ingen att åka med. Går det bussturer från skåne med?

Förresten kan man göra klipp på kläder och tillbehör på mc mässor?

Jag har heller ingen att åka med. Går det bussturer från skåne med?

Förresten kan man göra klipp på kläder och tillbehör på mc mässor?

går säkert bussar, men ja har ingen lust o sitta evighetsmånga timmar i en buss. :S får se hur vi tar oss dit, kan ju va bra o veta hur många som ska med o vad man kan ordna då.

hmm klipp vettja inte, inte mycket billigare än i vanlig affär. dom ger väl lite rabatt, i gbg tyckte ja inte d va speciellt billigt. :)

Hell ja jag ska dit! Jag var förra gången på mässan i göteborg och var helt nöjd.Så japp denna gången ska jag med dit igen fast i sthlm.

Hell ja jag ska dit! Jag var förra gången på mässan i göteborg och var helt nöjd.Så japp denna gången ska jag med dit igen fast i sthlm.
Jag flyger dit alltså till bromma som sagt tar bara 55min :D

Last edited:
Bättre att vara där fösta dagen. lördagen är alltid sjukt mycket folk och söndagen börjar folk packa ihop tidigt.

Ska dit men åker själv med tjejen första dagen, då ser man något ialla fall plus att erbjudanden på delar m.m. är inte slutsåld på allt utom till XXXXL eller till Uralhojar.. :)

går säkert bussar, men ja har ingen lust o sitta evighetsmånga timmar i en buss. :S får se hur vi tar oss dit, kan ju va bra o veta hur många som ska med o vad man kan ordna då.

hmm klipp vettja inte, inte mycket billigare än i vanlig affär. dom ger väl lite rabatt, i gbg tyckte ja inte d va speciellt billigt. :)

MC Huset brukar ha en buss som åker dit.. Brukar vara ganska bra drag på den bussen :D

Last edited:
eftersom jag vill festa i stockholm på lördan vill ja dit då. har inte planerat att köpa nåt utan bara glo.

jo ja vet, vi åkte till gbg me dom förra året. men ja e inte så pigg på att åka buss ända dit, kommer ta hela dan.

Bättre att vara där fösta dagen. lördagen är alltid sjukt mycket folk och söndagen börjar folk packa ihop tidigt.

Ska dit men åker själv med tjejen första dagen, då ser man något ialla fall plus att erbjudanden på delar m.m. är inte slutsåld på allt utom till XXXXL eller till Uralhojar.. :)

MC Huset brukar ha en buss som åker dit.. Brukar vara ganska bra drag på den bussen :D

eftersom jag vill festa i stockholm på lördan vill ja dit då. har inte planerat att köpa nåt utan bara glo.

jo ja vet, vi åkte till gbg me dom förra året. men ja e inte så pigg på att åka buss ända dit, kommer ta hela dan.

Vi har hyrt/lånat stora bilar/vans för 8-9pers och haft som "Partybussar"....
Vi undersöker....

Last edited:
Vi har hyrt/lånat stora bilar/vans för 8-9pers och haft som "Partybussar"....
Vi undersöker....

Ahhh d låter som en plan! D e ja me på! Jag kan vara förare upp första biten, eller hur vi nu delar upp. Men ja vill köra först. :tummenupp

Jag tycker vi tar en buss istället, vi har en handfull erfarna busschafförer i söder ;-)

DU ÄR EN AV DEM......!!!:D :D :D
BUNDE ÄR DEN ANDRA.......!!!!:D :D :D
Ni måste väl ha lite kontakter med eran rutin!!!!:yoparty :yoparty

Hahaha :gnissla
Aidem ska dock inte bortkastas efter en bussfri helg :tungan

Nä tillbaka till problemet, hyra en minivan eller dylikt låter väl inte helt främmande!! :tummenupp

JAg kör inga mini bussar jag itne ska vara stora saker :D

jag kan köra er !!

klockrent med dansgolv och AC, behöver inte ens bry sig om man spiller
lite av groggen :tummenupp :tummenupp :yoparty :yoparty

Bifogat

• DSC01262.JPG
    DSC01262.JPG
    45.9 KB · Visningar: 34
Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...