Mc-mässa stockholm!?!

Mr.K(åt) har du luskat fram något till mässan? Transport dit, sovplats, party?

Jag funderar lite på att kanske dra dit fredag kväll, orka stressa lördag. Kommer vara helt slut sen på kvällen, jag vill ju festa satan! :D

Mr.K(åt) har du luskat fram något till mässan? Transport dit, sovplats, party?

Jag funderar lite på att kanske dra dit fredag kväll, orka stressa lördag. Kommer vara helt slut sen på kvällen, jag vill ju festa satan! :D

Jag håller på ....:tummenupp

Om det är fler som ska med så vänligen skriv upp er, rätt bra att veta ifall vi ska hyra minibuss eller dylikt. :tummenupp

Mässa Nollorna:

1.Money
2.Swish
3 henriksson
4. Gamila
5. Quman
6. Mr K
7.
osv

Jag som e "nollaåtta" behöver åka med er men hakar gärna på o festar efter mässan!! :fyllisar :banana

Jag som e "nollaåtta" behöver åka med er men hakar gärna på o festar efter mässan!! :fyllisar :banana

behöver eller behöver INTE!? du är välkommen o festa med oss. ska ju bli en sporthojsfest nånstans om dom fixar d. :tummenupp

hur ligger vi till me transporter o dylikt?

ja hur ligger vi till? har alla tummen mitt i röven eller? kolla upp priser och snacka ihop er! alla kan ändå inte åka tillsammans i samma bil! :va :rolleyes:

tja kollar man på folkes biluthyrnings så som ja förstår de så tar dom 1900kr för en minibuss för 9 pers fre kl 12- mån kl 12 fri körsträcka. så e vi då 6 pers så blir de 317 kr per pers sen tillkommer besinen osså. om folk e intresserade av att köra/åka buss.

finns även en 7pers mini buss men den har samma pris vet dock inte om de skiljer något i bränsleförbrukningen.

Last edited:
tja kollar man på folkes biluthyrnings så som ja förstår de så tar dom 1900kr för en minibuss för 9 pers fre kl 12- mån kl 12 fri körsträcka. så e vi då 6 pers så blir de 317 kr per pers sen tillkommer besinen osså. om folk e intresserade av att köra/åka buss.

finns även en 7pers mini buss men den har samma pris vet dock inte om de skiljer något i bränsleförbrukningen.

låter som en bra ide ....

Flera? Ska kolla allt på måndag. Transport, sovplats, fest & mässbiljetter.
Vi har ju mässan i Köpenhamn den 14e feb oxå ....
Vi snackar åka vid 16-17 på fredag och är hemma sent på söndag ....

Mässa Nollorna:

1.Money
2.Swish
3 henriksson
4. Gamila
5. Quman
6. Mr K
7.
osv

Flera? Ska kolla allt på måndag. Transport, sovplats, fest & mässbiljetter.
Vi har ju mässan i Köpenhamn den 14e feb oxå ....
Vi snackar åka vid 16-17 på fredag och är hemma sent på söndag ....

Mässa Nollorna:

1. Mr.K
2.Swish
3 henriksson
4. Gamila
5. Quman
6.
7.
osv

Räkna inte med mig här, vi är ett litet gäng som åker sjlva på lördag. Jag jobbar till åtta på fredag, tyvärr. Men vi ses där annars! :tummenupp

:yoparty Går en Buss Ca,58/per. från Landskrona 'Motorsport'' på Lördag Morron med övernattning på Hotel, för 1195;- i Resan ingår då; 1.Tur/ret med Buss 2.Övernattning på hotel 3.inträde på Mässan. 4.Mat på kvällen. 5.Frukost på hotelet-söndagmorron. Vid bokning kontaktpers- Jens-Tel; 0418-411300 :tummenupp

Mässa Nollorna:

1. Mr.K
2. Swish
3. henriksson
4. Gamila
5. Quman
6. Krisse_
7.
osv

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...