MC-mässa Älvsjö 2013

Ska självklart dit, bor bara några minuter därifrån. Blir dessutom första mässan för mig :tummenupp

Njaa vetefan, hur spännande är det att torrbryta hojar?
Själv skulle jag hellre se mc-live som var 2010 i barkarby igen.
Otroligt mkt roligare att provköra alla nya modeller.

Den var inte med på en av dom stora mässorna i England för några veckor sedan så att den skulle infinna sig i Stockholm tycker jag verkar osannolikt, speciellt med tanke på hur mycket mindre mässan blivit dom senaste åren.

Med det sagt kommer jag ändå åka dit för att träffa lite folk och ta några öl. Pucken, katana83 och Nisse Hult är några jag gärna träffar igen och tar en öl eller två med. Sen skulle det vara skitkul att titta in i Toymans monter och surra där lite. :)

Okej, det har du nog rätt i. Synd för det hade varit fränt att spana in 1290 irl. Vill ju ha en sån!

varför känns det som att suzuki är enda märket som inte kommer finnas representerat?!
va i helvete... här byter man från italienskt till ngt "vanligare" å så finns dom inte ens med på mässan när flertalet italienska märken är där

varför känns det som att suzuki är enda märket som inte kommer finnas representerat?!
va i helvete... här byter man från italienskt till ngt "vanligare" å så finns dom inte ens med på mässan när flertalet italienska märken är där

:7peta

Monter A14:48, A14:50
KGK Motor AB

Last edited:
Själv ska jag dit och bra njuta av allt som rör MC. Mest nyfiken är jag på KTM adventure...

Och jag vill hellre till Isle of Man än till mc-mässan, päron och äpplen vettu... :7peta

Kom igen nu, i januari i Sverige finns det inte mycket annat som gläder ett bikerhjärta. :7peta Å sen bor du i Solna, en halvtimme från det största evenemanget i mc-Sverige! :7peta

Det har du rätt i. 2012 så ställde han ut under "Toymans Superbikegarage". Svårt att söka fram utställare på årets sida. Kanske inte är klart med alla monterplaceringar ännu.

Tony är flitig bloggare och skribent här på sporthoj, se bla hans inlägg på http://www.sporthoj.com/blogg/?inlaggid=5597 kring detaljer om hans utställning på mässan.

Ungefär här!:tummenupp

MC mässan 13 planskiss.jpg MCmässan 13 skiss.jpg

Last edited:
Och jag vill hellre till Isle of Man än till mc-mässan, päron och äpplen vettu... :7peta

Kom igen nu, i januari i Sverige finns det inte mycket annat som gläder ett bikerhjärta. :7peta Å sen bor du i Solna, en halvtimme från det största evenemanget i mc-Sverige! :7peta
Vilken tur att man har fler hobbys än hojåkning :D

Det var stort att få skaka hand och snicksnacka lite med Agostini förra gången. Även alla byggen var skoj att beskåda på riktigt.

Tja, det hade varit kul men var hade du tänkt att de skulle hålla till då. Det är ju inte översvämmat med områden som skulle kunna hysa ett sådant evenemang samt att det var ju istället för mässan som uteblev det året. Barkarby flygfält finns inte mer. Där byggs det bostäder.

Blir min första mässa, flyger ner från Luleå vilket rätt många andra oxå verkar göra:yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman