MC-mässa Älvsjö 2013

Vågar man fråga vad det kostar?
Är handikappsparkeringen gratis? Brukar vara det på vissa ställen.

Jämfört med att parkera i stan så är det inte dyrt. Men för att parkera på en sketen storparkering ute i en förort är det dyrt. Timtaxan är väl ca 30 kr vill jag minnas. Men dagspriset är typ en hundring. Handikapp har jag nollkoll på, det brukar ju vara upp till kommun/parkeringsplatsens ägare om de är avgiftsbelagda.

Jag tycker att det brukar vara ett helvete att hitta parkering, men kommer man tidigt så lär det gå bra.
Tips: Parkera inte vid Willys om ni inte hittar någon plats för där får man garanterat böter om man står mer än 90min.

Ni som går på mässan får gärna skriva här vad man absolut inte bör missa. Jag går dit på lördag så det vore kul att kunna planera lite besök innan.

Ni som går på mässan får gärna skriva här vad man absolut inte bör missa. Jag går dit på lördag så det vore kul att kunna planera lite besök innan.

Tål att repeteras redan innan mässan ens börjat. Tonys Superbike Garage. Nog Sveriges bästa samling av klassiska sporthojar. Dessutom en forumprofil av rang.

Lelles MC brukar även ha bra med kläder/tillbehör och är lämpligt läge att prova nya hjälmar/stövlar/handskar mm inför säsongen.

Mässan är ju inte så värst stor, så man hinner ju givetvis titta på precis allt :banana

Har man barn i skolåldern tycker jag att man ska passa på tillfället att få veta mer om 2 hjul och 1 attityd. SMCs monter.

Jag ska gå på lördag, hoppas det är bättre än sist. Var som sagt mycket mumbojumbo och thirts med vargtryck..

Gött!

Hur såg det ut på drömfångar och läderkjolsfronten då? :D

Jo då, det fanns så klart. Vill du livstidsbinda dig på Viasat går även det att ordna och jag fick skorna putsade också så du behöver inte oroa dig för dom viktigaste bitarna.

Men det var MYCKET mindre skit än vanligt faktiskt.

Någon som kan skriva upp lite favoriter som man inte ska missa när man kommer dit i morgon?

Nej jag är verkligen inte intresserad av varg-tshirts, läderskärp eller glasögonrengöring

nån (Duells?) som har fått in en Shoei GT-Air å klämma på ?

finns nya KTM SuperDuper Duken på plats ?

Slänger ut ett sent desperat rop om någon som skall på mässan imorgon passerar Norrköping på vägen och har en plats över mot skälig bensin/dieselersättning? Det är ju så tråkigt att köra själv..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman