MC-livet på TV4 Sport!

Enligt andra så var programmet dåligt!
Är SH medlemmar okritiska eller är BMW-forumet ett gubbforum:hihi

Bara hoppas på att dom andra programmen är bättre :tummenuppdet första var inte så bra :gnissla

Hade lite större förhoppningar. Men andra sidan så var just detta avsnitt om MX och choppers. Inget direkt jag blir upphetsad över. Men om man kollar på trailern så ser det ut som de har iaf ett avsnitt om oss sporthojare på landsvägarna

Nja, det blir kanske bättre men det första avsnittet var väl inget vidare och varför har man valt att sända det i 22 minuters avsnitt som är normal standard för en TV4 reklam.Nåja, man får väl vara glad för det lilla i ett annars fattigt TV utbud om dessa mc jämfört med alla bilprogram. :crash

kommer fortsätta att kika även fast det inte är vidare bra,
bra tittarsiffror betyder ju att dom har en mc-publik och förhoppningsvis visar mer sådant! :tummenupp

Last edited:
Nja, det blir kanske bättre men det första avsnittet var väl inget vidare och varför har man valt att sända det i 22 minuters avsnitt som är normal standard för en TV4 reklam.Nåja, man får väl vara glad för det lilla i ett annars fattigt TV utbud om dessa mc jämfört med alla bilprogram. :crash
Jag fick det inte ens till 22 minuter. Programmet gick mellan 18:30 och 18:55. Där var ett nästan 7 minuter långt reklamavbrott. Så dryga 18 minuters sändningstid blev det. Blev lite besviken på den korta tiden.

den filen som ligger på *** är iaf drygt 22minuter och där är ingen reklam :)
Tyckte programmet var helt okej! Tänker se alla avsnitt om någon vänlig delar :) Tack Micro!

Förväntningarna var väl inte jättehöga, men tyckte det var rätt hyfsat. Jag kommer att titta vidare i alla fall. :tummenupp

Tycker det var kul med MC i TV rutan.. Roligt att se en ung Filip Backlund och sedan en del av livet bredvid för en rajsing star.. Inte varje dag det är några clips från banåkning på min TV - jag blev i alla fall ganska åk sugen..

För mig är MC intresset, exackt som det vistas - en mängd olika delar eller nyanser.. Och jag tror på att vi kanske får flera att komma igång med MC - när det framgår att alla faktisk kan delta.

Och just - reklamen, kast den i sjön!!! (fast den är ju nog med att finansiera kalaset!)

Jag kommer kolla på kommande avsnitt...

Tack så mycket Micro för att du delar med dig!
Kollade på avsnittet igårkväll tack vare dig! :-)

Just nu långfredag 22:43 är det reklam under sändningen av "MC-livet" i TV4 Sport. Men efter reklamen fortsätter "MC-livet". Ren slump jag zappade in på det.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing