MC-livet på TV4 Sport!

är o jobbar men sagt till morsan att hon får spela in de, hoppas hon har gjort det bara, gå inte att få tag på någon nu *håller tummarna*

Sen borde det ligga ute i åtminstone 7 dagar på tv4, innan man måste ha premium?!

Jag hade bommat hela den här tråden, hade inngen aning om att det skulle vara idag och kollar ALDRIG på sportkanalerna på min TV.

Av en händelse knappade jag "fel", precis när det började.

Riktigt bra blandning, bra produktion, definitivt ett program jag kommer att se i fortsättningen.

Hahaha, snacka om att jag såg mig själv i hon hära Greta.
Är nog lika gammal som henne då hon måste ha tagit studenten förra året.
Även jag jobbar på ett Apotek.
Och intresset kom från ingenstans, känner ingen som har MC, och jag är fastinställd på att jag SKA ta kortet ;D !!

Det var rätt trevligt, men nu är det Vem Vet Mest med Rickard Olsson.:)

25 min långt så hade de mage att kasta in 10 min reklam ............
annars var det bra

Jag tyckte det var rätt dåligt. Det var för kort med för lite innehåll, sen var ju själva innehållet rätt bra. Vilket som är det kul att någon försöker.

tycker det var bra, men att dom hade mage att slänga in 10 minuter reklam på ett avsnitt som hade sändningtid från halv till 55 tycker jag va lite kasst.. då hade dom kunnat bjuda på dubbla avsnitt med 10 minuter reklam, det hade jag köpt :)

Sammanfattade rätt bra vad det är vi håller på med, skitbra tycker jag!

Trevligt program!

Kul med lite blandning av olika formers mc-åkning.
Hoppas vi får se körkortstagerskan ute på banan sen också!

Ni som klagar på reklamen: Har ni aldrig tittat på Tv4 och deras andra kanaler tidigare?

Men nu är det som alltid med bra program... man måste vänta en vecka tills nästa

Vart ju ett bra program, synd att det va så kort bara :)

synd att man varken har tv4play premium eller Tv4Sport :4skrika

Lyckades se halva iaf. Alltid kul när hobbyn uppmärksammas i televisionen:tummenupp
Och nu tänkte man ju glida in på tv4-play och se resten men NATURLIGTVIS MÅSTE MAN HA PREMIUM!!11 :mad::mad::huvet:huvet:gnissla:gnissla

Som om det inte räckte med reklamen liksom! tv4 gruppen har ju slagit alla jävla rekord det senast året...
Annars verkar det lovande, och jag kommer definitivt se så många avsnitt jag kan. Ska bli kul att se hur "provocerande" sporthojsdelen blir. I trailern såg man ju allt från tonade visir till bööörnisar och bultencruising:tummenupp

Ni som klagar på reklamen: Har ni aldrig tittat på Tv4 och deras andra kanaler tidigare?

Men nu är det som alltid med bra program... man måste vänta en vecka tills nästa

Såklart att man har sett dessa kanaler förr, men ett avsnitt som är totalt 15 minuter långt bör ju inte behöva ha reklam, kan ju jag tycka iaf

Jag har inte sett programmet, men är på dåligt humör så jag säger skitprogram! :D

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back