duccen900ss skrev:Intresserad men vad kostar det?
Det undrar jag också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
duccen900ss skrev:Intresserad men vad kostar det?
DisqoBizkit skrev:Nån som skall ha något av dom sista larmen, dom sjunger på sista versen!
Först till kvarn... ;-)

Jag har pm:at dig, åker nu bort över natten men svarar igen i morgon!burner skrev:Jag är kanske också intresserad, vad är priset?
Gärna lite övrig info är inte heller helt fel.
Kommer inte ihåg, har skickat ett par, några skickar jag på måndag!EBS skrev:Har du skickat mitt än?![]()
nixon skrev:tja, finns det nåt kvar i så fall e jag intresserad, vad är priset?

lÅDan: Jag fick mitt med posten i morse, det funkar prima, tjuter som bara den, men som du säger så är det nog säkrast att byta batterier ändå!låDan skrev:de som köpt ett genom mig,ja kan rekomendera att köpa samtliga batterier nya,pga att de legat ett tag,det låter högre samt att man förhoppningsvis inte behöver oroa sig för läckage.
Visst det funkar o låter men kan inte jämnföras med nya batterier!
Hör av er när ni fått det sgt,ninja,fors o mc så ja vet att allt e i sin ordning!
DisqoBizkit skrev:Kommer inte ihåg, har skickat ett par, några skickar jag på måndag!
Fick mitt larm redan idag! Snabbt må jag säga 
.
såg någonting tidigare i denna tråd om problem med fukt, man kanske ska lägga lådan i en plastpåse eller nåt??
Forsberg skrev:låDan:
Fick paketet idag och allt verkar vara i sin ordning![]()
Synd att man inte hade larmet i fredags. Då var det några 125-fuckos som var framme och pillade lite. Hade varit kul med "panic"-funktionen då, då jag inte stod så långt ifrån![]()
Undrar dock hur man vet vilken känslighetsnivå som är inställd. Har fipplat lite, men jag vet inte om jag fått in känsligaste läget. Vill gärna att larmet ska gå igång bara nån rätar upp hojen etc.

DisqoBizkit skrev:Kommer inte ihåg, har skickat ett par, några skickar jag på måndag!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |