MC-larm

Nån som skall ha något av dom sista larmen, dom sjunger på sista versen! :-)
Först till kvarn... ;-)

Jag är kanske också intresserad, vad är priset?
Gärna lite övrig info är inte heller helt fel.

Last edited:
burner skrev:
Jag är kanske också intresserad, vad är priset?
Gärna lite övrig info är inte heller helt fel.
Jag har pm:at dig, åker nu bort över natten men svarar igen i morgon!

Btw, om nån som fått dom undrar varför dom låter knäppt, så är det för att batterina som skickas med har blivit gamla, byt ut dom så lirar det! :banana
Good luck, hoppas ni får ha dom mer i fred nu! :banana

Det finns ett par kvar med, för dom som vill ha.. :tummenupp

de som köpt ett genom mig,ja kan rekomendera att köpa samtliga batterier nya,pga att de legat ett tag,det låter högre samt att man förhoppningsvis inte behöver oroa sig för läckage.
Visst det funkar o låter men kan inte jämnföras med nya batterier!
Hör av er när ni fått det sgt,ninja,fors o mc så ja vet att allt e i sin ordning!

låDan skrev:
de som köpt ett genom mig,ja kan rekomendera att köpa samtliga batterier nya,pga att de legat ett tag,det låter högre samt att man förhoppningsvis inte behöver oroa sig för läckage.
Visst det funkar o låter men kan inte jämnföras med nya batterier!
Hör av er när ni fått det sgt,ninja,fors o mc så ja vet att allt e i sin ordning!
lÅDan: Jag fick mitt med posten i morse, det funkar prima, tjuter som bara den, men som du säger så är det nog säkrast att byta batterier ändå!

DisqoBizkit skrev:
Kommer inte ihåg, har skickat ett par, några skickar jag på måndag!

:banana Fick mitt larm redan idag! Snabbt må jag säga :tummenupp
Najs som fan, fungerar fin fint oxå!

Då skall det bara monteras då!

:Bugar

Fan va bra, då kanske mitt ligger och väntar på mig när jag kommer hem :banana .
Ni som redan kopplat in larmet får gärna bjussa på lite monteringstips :va såg någonting tidigare i denna tråd om problem med fukt, man kanske ska lägga lådan i en plastpåse eller nåt??

Last edited:
låDan:

Fick paketet idag och allt verkar vara i sin ordning :tummenupp
Synd att man inte hade larmet i fredags. Då var det några 125-fuckos som var framme och pillade lite. Hade varit kul med "panic"-funktionen då, då jag inte stod så långt ifrån :hihi

Undrar dock hur man vet vilken känslighetsnivå som är inställd. Har fipplat lite, men jag vet inte om jag fått in känsligaste läget. Vill gärna att larmet ska gå igång bara nån rätar upp hojen etc.

Forsberg skrev:
låDan:

Fick paketet idag och allt verkar vara i sin ordning :tummenupp
Synd att man inte hade larmet i fredags. Då var det några 125-fuckos som var framme och pillade lite. Hade varit kul med "panic"-funktionen då, då jag inte stod så långt ifrån :hihi

Undrar dock hur man vet vilken känslighetsnivå som är inställd. Har fipplat lite, men jag vet inte om jag fått in känsligaste läget. Vill gärna att larmet ska gå igång bara nån rätar upp hojen etc.

Jag fipplade lite med det idag! :va
Och det verkar som ju "färre" "ON" man trycker på desto mer känsligt, om ni förstår.. prova er fram..
Sen, lägg larmet på högkant eller motsv. under kutsen så det ramlar om nån rör vid hojjen..
Jag kommer ta ur det när jag inte använder det/ute o åker, inte fästa det där, så därför kommer jag kunna göra så! :tummenupp

Btw. coolt med "Tjuuut" när man går i från hojjen och sätter igång det, bara det kommer avskräcka någon som spanar in en när man ställer ifrån sig hojjen.. :banana

Last edited:
DisqoBizkit skrev:
Kommer inte ihåg, har skickat ett par, några skickar jag på måndag!

Fan va glad man blir när man träffar på ärliga människor, att inte alla bara vill blåsa en på pengar utan vill vara bussig istället.
Jag satt in pengar på DisqoBizkit:s konto på vinst och förlust när jag beställde larm, tänkte att 550kr inte var en allt för stor förlust om jag skulle bli blåst (vilket var det troliga) ett par dagar senare ligger ett paket i brevlådan.

Så tack DisqoBizkit för att du visat att det finns folk man kan lita på :Bugar

Jag har inte monterat larmet ännu men det verkar fungera bra. ;)

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back