MC-klass i STCC även 2005.

.. Lilja kommer inte att köra s600 av storleksmässigt skäl ;)
Folkesson kommer om allt går bra köra i VM I ett eget team.. Han har kontaktats av 2 vm team men han vill köra för ett eget team om han ska köra...

/A

sandstream skrev:
Att du bara orkar :lol
Det är nog bara du som fått för dig att jag har grym koll på RR, har mest gett mina åsikter och det är inte samma sak som att ha koll.
Förstör nu inte den här tråden också är du snäll...

Nyteknik tyckte ju Sete skulle bromsa upp Rossi på Phillip Island !!! :tomten
På tal om full koll :confused:

The Pilot skrev:
.. Lilja kommer inte att köra s600 av storleksmässigt skäl ;)
Folkesson kommer om allt går bra köra i VM I ett eget team.. Han har kontaktats av 2 vm team men han vill köra för ett eget team om han ska köra...

/A

VM för Folke? Låter ju hur bra som helst! Håller tummarna :tummenupp

OK skrev:
Nyteknik tyckte ju Sete skulle bromsa upp Rossi på Phillip Island !!! :tomten
På tal om full koll :confused:

Det var Peter Dahlbom som tyckte att det var vad Gibernau borde ha gjort. Och han är väl inte helt utan koll när det handlar om racing?

Om det är absolut nödvändigt att du hamnar före en specifik motståndare i ett race och du märker att du inte kan köra ifrån honom; vad gör du? Är du inte svensk amatör utan kör för ett av de största MotoGP-teamen och har sponsorer och arbetsgivare som betalar dig många miljoner dollar för att du ska vinna måste du ha en idé om hur du ska lyckas; även när oddsen är emot dig. Gibernau kunde inte köra ifrån Rossi. Det var ändå vad han försökte göra; trots att det var utsiktslöst. Bakom honom närmade sig Biaggi och hade kunnat komma ikapp, blanda sig i, sänka varvtiderna och rejält ökat oddsen för Gibernau att köra först över mållinjen. Men det hade krävt att varvtiderna sänktes några varv. Hur det exakt går till vet jag inte. Speciellt inte på Philip Island. Men som Dahlbom sade handlar det såklart om att köra mer än nödvändigt långsamt i de partier där det bara finns ett spår och är extremt svårt att köra om. Låter inte så konstigt i mina öron

:felämne :notme

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa