MC-kläder i Thailand

TR1stan

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2008
Hoj
Kawasaki Versys 07
Ska begå en preliminär Thailandspremiere nu i vår och jag behöver ett textilställ. Är det någon som har erfarenhet av att handla sådant i Bangkok? Var? Priser? Kvalitet?

/Olle

Jag åkte till thailand utan kallingar, och spenderade två veckor där utan att hitta annat än för små y-frontare :arsele

Jag skulle köpa kläderna här hemma om jag var du, så slipper du öda värdefull semestertid på att leta :fyllisar

Thailändarna kan knappt ens stava till hjälm.Jag tror ännu mindre på att dom ens vet vad mckläder är.I Bangkok är det varmare än i helvetet.Jag tror inte du orkar gå/åka runt och leta mckläder....:D
/F

Mc-kläder i thailand!

Tjenare!
Jag håller med föregående om att handla dina grejer hemma i sverige eller europa.. vart en del i Thailand och aldrig hittat nått värt namnet.. alla kända märken som vi vill ha typ Alpinestar, Shoei mm har jag inte sett röken av.. det finns helt enkelt ingen marknad för det där nere.. tänk dig kräla in i ett skinnställ i +35grader.. finns inte på världskartan!

Och jag lovar att om du skulle hitta nått så kommer du vara nån storlek större pga värmen och allt vatten du måste dricka så du blir besviken när du kommer hem till kalla svedala!

//Tjing

Nyheter
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Back