Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte tillräckligt stor tydligen, för då hade du väl haft tillräckligt gott om tid för att coolt kunnat leta upp ett bättre gömställemåste bara påpeka att jag visst körde ifrån dom. med god marginal. jag hittade dock inget bra gömställe.
Enligt mac på forumet så toppar den 259km/hvad toppar snytens helikopter?
-och om de nu är så *otroligt angelägna* om att ta fast en fortkörare....varför sätter man in helikopter, bilar, snuthojjar osv - som inte är potenta?
Angående polishelikopterns topphastighet, så måste man ha vinden i åtanke. Om det är motvind för bågen som ligger och pressar i 280km/h så blir inte skillnaden så stor, men motvind för helikoptern gör betydligt mer. (samma gäller medvind..)
Polisen ska tydligen haft span på killen i 2 dygn, men under den tiden har han aldrig varit i närheten av mcn.
...Polisen ska tydligen haft span på killen i 2 dygn, men under den tiden har han aldrig varit i närheten av mcn.
...mmm, den hojen lär nog bli en magnet för framtida flygande besiktningar om inte indiciekedjor eller annan bevisning räcker för åtal. I a f skulle kanske skyltupphängning m.m. må bra av en städning för att inte behöva skaffa klippkort hos SBP![]()
Tyvärr är det väl så att en körkortsindragning + böter ändå är en tids- och kostnadsbegränsad reprimand, men att få "namn" om sig för smitning samt vårdslöshet KAN rendera till en specialgranskning som gör tillvaron sur under längre tid - låååång tid, speciellt i en liten kommun där poliskåren kan identifiera individer på ett enklare sätt.
Men ett sådant fatalistiskt synsätt vill på att glömmas bort i de trådar där proffssmitarna och mytomanerna (ingen nämnd och någon säkert glömd) skroderar om "kickarna" och enkelheten med att dra snuten...
Nåja, det kanske blir tillfälle till ett hojbyte för någon hugad gixxerspekulant framöver.
Har du snackat med personen efter körningen?Vet f.ö vem personen i fråga är.
...Är lite orolig att även jag kommer bli duktigt uppvaktad pga att jag kör en liknande hoj.![]()
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |