Ligger där körningen påbörjades - ny sålt turbokit kanske!!![]()
/Fürstenhoff.
Ne mc express ligger i norrfjärden som är 1-1½mil norr om piteå.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ligger där körningen påbörjades - ny sålt turbokit kanske!!![]()
/Fürstenhoff.
Underbart?? Varför?
Tycker du att det är ballt att riskera att köra ihjäl någon för att man själv vill komma undan?
har du dragit snuten själv någon gång? det är en underbar känsla helt enkelt. svårt att förklara. måste upplevas. extremt omoget och oansvarigt och allt sånt, men känslan är jävligt nice.
har du dragit snuten själv någon gång? det är en underbar känsla helt enkelt. svårt att förklara. måste upplevas. extremt omoget och oansvarigt och allt sånt, men känslan är jävligt nice.
Säkert skitskönt, tills du kör ihjäl någon. Då kan du sitta där och vara efterklok med din sköna känsla. Hur långt tänker du?![]()
Jag antar att känslan falnade i takt med att de tog dig, domen föll och de spände fast fotbojan runt ankeln...har du dragit snuten själv någon gång? det är en underbar känsla helt enkelt. svårt att förklara. måste upplevas. extremt omoget och oansvarigt och allt sånt, men känslan är jävligt nice.
Den som säger att sex är det bästa som finns har aldrig vart riktigt skitnödig & min värsta åktur alla kategorier på en moppe var just en dag då önskan om en toa var större än störst!!![]()
![]()
![]()
/Fürstenhoff.
Hade du sagt en avsugxxng så hade jag hållt med dig men nu får det vara....![]()
/Fürstenhoff.
Haha, ja det är dom verkligenSatt å gick igenom de trådarna han har skrivit i för ett tag sen oxå. Det är rätt roligt (och intressant) att han verkar tro det är avundsjuka som gör att man inte tror på hans historier.
Va nån där han hade en träningsdress under cutsen med tror jag det va, som han påstod sig lura polisen med![]()
Han borde lägga sin fantsi på bättre saker, typ skriva en novell. Det borde han vara duktig på med den fantasin han verkar besitta.
Sorry, lite OT nu.
Skulle jag få ett telefonsamtal från tjejen där hon bad mig komma hem så fort jag kunde pga att hon var kåt för en gångs skull då skulle det bli liknande rubriker![]()
Måste nog skaffa mig en snabbare hoj för tänk om hon ringer![]()
FAAN man måste säkert ha tyyyrbo för att kunna köra så fort
MärklitFinns det folk så långt norrut som åker turbo??
![]()
Fast det var lite gnälligt den gången du inte lyckades köra ifrån dem här i Norrköping va?![]()
nä kom nyss hem från jobbet.. visst, andats in alkohol-ånga, men inte mina....eru full eller Mike..smile rappe..
nä kom nyss hem från jobbet.. visst, andats in alkohol-ånga, men inte mina....
![]()
hehe ja....Trist.. leva på andras ångår en lördags morgonDu borde väl veta att kliver man över 230/240 SÅ KÖR MAN IFRÅN HELICOPTERN
.
hehe ja....![]()
jo - men.. kanske dags för svenska polisen, en del av de folkvalda - att köpa sig en riktig hoj, istället för hoj som lämpar sig mer för resa neråt europa än jaga kriminella?
deras bmw ksotar minst som en K7a, varför inte ett par K7or till trafikenheten??? ..tycker de kan slopa den gamla ideologin, på pappret - att alla stanar för blåljus. Men på helicoptersidan är det väl likadant, för de som kan helicoptrar så tycker man väl "vafan köper dom xxxxxx för, när man kan få xxxxx som har bättre prestanda för samma peng".
Visst är det kul att "vi hade" saab & volvo, en självklarhet på 70-80 talet, men kanske det vore lämpligt att se andra alternativ när trenderna förändras? Och den stora massan går åt andra håll.
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |