Mc körde ifrån polishelikopter

Underbart?? Varför?

Tycker du att det är ballt att riskera att köra ihjäl någon för att man själv vill komma undan?

har du dragit snuten själv någon gång? det är en underbar känsla helt enkelt. svårt att förklara. måste upplevas. extremt omoget och oansvarigt och allt sånt, men känslan är jävligt nice.

har du dragit snuten själv någon gång? det är en underbar känsla helt enkelt. svårt att förklara. måste upplevas. extremt omoget och oansvarigt och allt sånt, men känslan är jävligt nice.

Säkert skitskönt, tills du kör ihjäl någon. Då kan du sitta där och vara efterklok med din sköna känsla. Hur långt tänker du?:va

Fast det var lite gnälligt den gången du inte lyckades köra ifrån dem här i Norrköping va? :D

Säkert skitskönt, tills du kör ihjäl någon. Då kan du sitta där och vara efterklok med din sköna känsla. Hur långt tänker du?:va

Chansen är ju liten även i worst case scenariot. Störst risk/chans är att han fimpar sej själv.

Last edited:
Jag antar att känslan falnade i takt med att de tog dig, domen föll och de spände fast fotbojan runt ankeln...

Men men, man är ju ingen outlaw förrän man åker fast eller vad det heter.

:D :D jag cyklade i från polisen en gång :) vilken känsla. hade inget lyse på skiten och det var mörkt så han ville ha stopp på mej men det ville inte jag.
när jag var 15år körde jag även med cross ifrån dom. på den tiden var det häftigt men i dag : nej tack inte värt

Den som säger att sex är det bästa som finns har aldrig vart riktigt skitnödig & min värsta åktur alla kategorier på en moppe var just en dag då önskan om en toa var större än störst!! :D :D :D

/Fürstenhoff.

:rolleyes: Jag har hört den där liknelsen förut.

Och jag står fast vid att den som tycker det är skönare att bajsa en Å stoppa picken i en .... vagina är Homosexuell/Bög.

Mina 12,50:-

Hade du sagt en avsugxxng så hade jag hållt med dig men nu får det vara....:pannkyss

/Fürstenhoff.

Humor! Själv föredrar jag .... ne fyfaan så jävla OT !
Jag skulle lätt kunna spinna vidare på det där. i stil med att den är en kille som suger av dig men det gör jag inte.

Jag ber om ursäkt!

BTT

Last edited:
Haha, ja det är dom verkligen :) Satt å gick igenom de trådarna han har skrivit i för ett tag sen oxå. Det är rätt roligt (och intressant) att han verkar tro det är avundsjuka som gör att man inte tror på hans historier.
Va nån där han hade en träningsdress under cutsen med tror jag det va, som han påstod sig lura polisen med :rofl

Han borde lägga sin fantsi på bättre saker, typ skriva en novell. Det borde han vara duktig på med den fantasin han verkar besitta. :)

Sorry, lite OT nu.

Haha ja det var väll nått att han hade haft joggingstället under å sa att han hade mött dom joggandes sen efter att han hade ställt bort hojjen i skogen eller nått i den stilen :huvet
Det där med äggen under cutsen var ju så jävla sjysst.. tänk om man ändå vore en sån outlaw :yoparty

HaHa...

FAAN man måste säkert ha tyyyrbo för att kunna köra så fort

Märklit:va Finns det folk så långt norrut som åker turbo??:D

Den var bra..:D ...men här i norrland är vi född med en höfläkt å motor..... Vi har ju mc-express granngårds... Kanske dags du vidgar vyerna å kommer till norrland en sväng... Kanske även vintertid, så kan du få åka lite snöskoter med 400Hk(Turbo)

Ha en det toppen dag tyyrbo mannen....:yoparty

:D Du hade inte joggingdressen med dig under cutsen - skulle du mött snuten när du kom joggandes från mcen skulle dom inte fattat ett skvatt utan fortsatt som senila gubbar o kommit fram till mcen o bara meddelat att den vart övergiven..:huvet

vad toppar snytens helikopter?

-och om de nu är så *otroligt angelägna* om att ta fast en fortkörare....varför sätter man in helikopter, bilar, snuthojjar osv - som inte är potenta?

Varför skaffar man sig inte för billig peng, ett annat typ av fordon?

Kan inte Kjecop som förmodligen är insatt, svara? :)

Jag är nyfiken, att flyga en helikopter kräver sin förare, kanske tiofaldigt mer än att framföra en sporthoj (med allt man ska tänka på där).. Varför kan inte svenska polisen införskaffa ett par hayabusor eller K7or, eller någon hoj från mc-express för att möta upp "kriminaliteten"?

Jag såg en dokumentär herrom kvällen, det var en kväll runt slutet av 70 eller början av 80 i en delstat i usa, en polisman blev ihjälskjuten (rip) - men från den dagen bestämde man att skottsäker väst + annat tjänstevapen skulle bli standard för alla poliser.

Varför envisas man med att "bara" köra effektsvaga hojjar/bilar..när man säkerligen skulle kunna ha resurser över till ett fåtal med specialträning för lite värre saker... Ta bara italienska polisen, eller tyskland (m fl) länder, har ändå några få dräpare, som kan ta upp jakten seriöst.

Varför ska 6 saab aero jaga, sätt in en porsche 997 turbo istället, lätt masserad hos ruf...

:yoparty

(kanske bara jag som håller på polisen i denna frågan..) men samtidigt fel, att sätta in så mkt chanslösa bakomvarande resurser mot ett fordon som uppenbarligen är såpass överlägset.

en ny bmw hoj eller deras 1300 kubikare av modell? - kostar inte mer än en K7a, varför är det så tabu med en hoj som klassas som "r". All utrustning måste inte kunna få plats, såg senast en civil honda dominator på värmdölandet, inga packväskor, inga extra prylar, en länsman i dräkt, och en hoj, med kanske lite "dolda saker"...

nä kom nyss hem från jobbet.. visst, andats in alkohol-ånga, men inte mina....

:gnissla

Trist.. leva på andras ångår en lördags morgon:D Du borde väl veta att kliver man över 230/240 SÅ KÖR MAN IFRÅN HELIKOPTERN:) .

Last edited:
Trist.. leva på andras ångår en lördags morgon:D Du borde väl veta att kliver man över 230/240 SÅ KÖR MAN IFRÅN HELICOPTERN:) .
hehe ja.... :näsblod

jo - men.. kanske dags för svenska polisen, en del av de folkvalda - att köpa sig en riktig hoj, istället för hoj som lämpar sig mer för resa neråt europa än jaga kriminella?

deras bmw ksotar minst som en K7a, varför inte ett par K7or till trafikenheten??? ..tycker de kan slopa den gamla ideologin, på pappret - att alla stanar för blåljus. Men på helicoptersidan är det väl likadant, för de som kan helicoptrar så tycker man väl "vafan köper dom xxxxxx för, när man kan få xxxxx som har bättre prestanda för samma peng".

Visst är det kul att "vi hade" saab & volvo, en självklarhet på 70-80 talet, men kanske det vore lämpligt att se andra alternativ när trenderna förändras? Och den stora massan går åt andra håll.

hehe ja.... :näsblod

jo - men.. kanske dags för svenska polisen, en del av de folkvalda - att köpa sig en riktig hoj, istället för hoj som lämpar sig mer för resa neråt europa än jaga kriminella?

deras bmw ksotar minst som en K7a, varför inte ett par K7or till trafikenheten??? ..tycker de kan slopa den gamla ideologin, på pappret - att alla stanar för blåljus. Men på helicoptersidan är det väl likadant, för de som kan helicoptrar så tycker man väl "vafan köper dom xxxxxx för, när man kan få xxxxx som har bättre prestanda för samma peng".

Visst är det kul att "vi hade" saab & volvo, en självklarhet på 70-80 talet, men kanske det vore lämpligt att se andra alternativ när trenderna förändras? Och den stora massan går åt andra håll.

joo.. fast du vet ju hur det funkar.. en K7 utrustadad enligt reglementet hos haffa:D den skulle skrapa i i första kurva:D spelar ingen roll egentligen vad haffa har för hoj,bil,Flygfän. När lagen måste följas..Då hinner dom inte med.:rolleyes:

Last edited:
Varför skulle polisen köpa in r-hojar. Vad skulle det göra för nytta att köra ikapp med buset. Det blir väl inte lättare att få stopp på dem ändå. Jag tror nog mer på att polisen har mc för att smidigare kunna ta sig runt i trafiken.

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick