Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hej alla! Tack för en jätte trevlig dag! Kan bara tala om att grusvägen vi fortsatte på var väldigt lång, men vägen var i bra skick, riktigt hårdpackat grus =) Hoppas att eran slut sväng blev bra med! Blev det någon film då? Tjoa till när det e dax igen!


Hej alla! Tack för en jätte trevlig dag! Kan bara tala om att grusvägen vi fortsatte på var väldigt lång, men vägen var i bra skick, riktigt hårdpackat grus =) Hoppas att eran slut sväng blev bra med! Blev det någon film då? Tjoa till när det e dax igen!
Fastän du hade "grusradarn" på ...
. Blev lite filmklipp, men nu när dom var klar så va längden bra men inte storleken på fil
. Men men fixar de imorgon. Simma lugnt såååå bYe.Vafaaan ni får väl hänga på oss!! Vi var 7 stycken idag å smiskade grus + skog!![]()
Jepp, Thanks alla!
Blev ju en liten "nätt" sväng i dag. Räknaren stod på 27,7 mil
Sköna vägar Samir...Fastän du hade "grusradarn" på ...
Får vi göra om!!!

Gott var det igår! Tack alla som hängde med.
Jag, chimp och dåelle drog vidare till rörtången med grill och kött för lite "nervarvning"
Kändes som en riktig semesterdag igår alltså
Tack ska du ja JimmyE, did my best.![]()
Jag e på igen så fort solen tittar fram!

Här kommer la lite klipp efter våran lilla tur… Jag vet en jävla massa små korta klipp ingen musik o inga effekter. Men jag lär mig jag me HOPPAS ja. De va den första! Men sommaren e lång o har inte börjat ännu. Simma lugnt såååå.
Ingen störande musik, kanon!! ....men högre ljud hade varit att föredra...

Sååå ja! Lite bakjhula
Gött jobbat chimpo!
Imorn då är det dags att stoppa svärdet i stenen igen, kl 12:00 möts vi upp vid fästningen.
Lite halvsent påkommet ja vet! Men bättre sent än aldrig
1. Lazy
2.Chimpy
3.Dåelle (?)
4. PATЯICK (?)
5. hef
6. ...
7. ...
8. EnråfräschblondinpåRSV4
9. ....
Är ni på lr?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |