MC i Kungälv

Är det bara jag som tycker det är oroväckande mycket regn hela tiden =/ Bara det inte blir som förra sommaren fick la åkt 1000 mil iallfall men blött va det. Hoppas det blir en bra sommar iår.

Är det bara jag som tycker det är oroväckande mycket regn hela tiden =/ Bara det inte blir som förra sommaren fick la åkt 1000 mil iallfall men blött va det. Hoppas det blir en bra sommar iår.
Jag hann bara med typ 300mil :huvet
Blir det inte bättre väder så får man väl dra ner en sväng på kontinenten istället :)

Du får köpa regnkläder och köra iallefall.. :tummenupp

nu har jag nya skydd så nu ska det testas grusväg nästa vecka när jag är ledig :yoparty

Nja det är ju lättare att drifta när det är blött ute. Då slipper man sitta på styret ju.... :yoparty :hojbusa

Sant men nu är jag inte ute efter att drifta i spöregn =P utan ge olja på torra fina vägar i solskenet en varm sommar dag med lite glass o kanske tillockmed bada lite =P ev kanske lyfta lite på framhjulet me men det får man ju inte göra :rolleyes: :rolleyes:

Såg nån på en motard vid vita fläcken i lördags. Var det nån av er? Slängde ut en näve men kom sen på att jag satt i en bil och nog bara verkade miffo.

Hade varit väldigt trevligt med vår ja, men inte för snabbt.. Måste hinna få hem stålomspunna slangar, blinkers, fräsa om spegelfästena och montera alltihop innan jag kan rulla ut ur hallen...

Det är förresten ingen som råkar ha ett bolt-on till en 929 -01 liggandes?

Hade varit väldigt trevligt med vår ja, men inte för snabbt.. Måste hinna få hem stålomspunna slangar, blinkers, fräsa om spegelfästena och montera alltihop innan jag kan rulla ut ur hallen...

Det är förresten ingen som råkar ha ett bolt-on till en 929 -01 liggandes?

Har du kollat med Bike-skroten i Trollhättan ? Har för mig det ligger drivor med nya Micron däruppe till ganska bra pengar...

Hörru mögel...
Såg dig allt posöråka med framhjulet i stratosfären kors och tvärs i kungälv i torsdags.

hehe

Hörru mögel...
Såg dig allt posöråka med framhjulet i stratosfären kors och tvärs i kungälv i torsdags.

hehe

Hahah japp... Då skulle du vart inne vid avenyn då upp och ner säkert tio gånger. :yoparty

La även en fete burnis på drottninggatan inne i stan... :D Jag gillar mitt körkort,, :tummenupp

Ännu en som bor i Kungälv

Tjenare på er!

flyttade till Kungälv i höstas. Kör en 600 Hornet. Visst börjar det klia lite nu när solen varit framme ett par dagar... Är helt klart intresserad att ha någon att åka med framöver... Dock kanske lite tidigt att redan nu ta ut hojen. Får bli framåt mars-april

/Skalman

Tjenare på er!

flyttade till Kungälv i höstas. Kör en 600 Hornet. Visst börjar det klia lite nu när solen varit framme ett par dagar... Är helt klart intresserad att ha någon att åka med framöver... Dock kanske lite tidigt att redan nu ta ut hojen. Får bli framåt mars-april

/Skalman

Välkommen till Kyngelv!!!

Jag hoppas på lite åka med tjejerna och grabbarna själv här denna säsong. Jag är själv kungälvsinföding men vet nog inte vem någon av personerna här är i verkligheten...

Back