Tjena!
Bättre sent än aldrig![]()
Dejan var namnet kör en R1 o bor i Kungälv.....![]()
Hallå din gamle orm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tjena!
Bättre sent än aldrig![]()
Dejan var namnet kör en R1 o bor i Kungälv.....![]()
Tjena!
Bättre sent än aldrig![]()
Dejan var namnet kör en R1 o bor i Kungälv.....![]()
Köra!!! Nån??? Nu!!!
Hade gärna hängt på om jag hade haft nån hoj.. Åkte ner till Helsingborgstrakten tidigare idag för att kolla på en som såg riktigt fräsch ut. När jag kom fram så visade det sig att killen har total-våldtagit bakpartiet på hojen med en sticksåg och pop-nitat dit en miniskylthållare. Dessutom fick jag veta via telefon innan jag åkte ner att det var någon liten rispa i en av dekalerna, detta visade sig innebära att hojen måste ha varit lagd i ca. 30 km/h då hela nedre delen av kåpan på ena sidan är snuskrepig..
Vilket folk det finns!
Fy fan! Vad var det för hoj?
Grym hoj iaf... men synd att den inte var i bra skick

Jo det var synd det.. Men nu har jag precis kommit hem med en nyinköpt Blade![]()
![]()

Jo det var synd det.. Men nu har jag precis kommit hem med en nyinköpt Blade![]()
![]()
Jo det var synd det.. Men nu har jag precis kommit hem med en nyinköpt Blade![]()
![]()

Hallå gott folk..
Vem var gottegrisen som var ute och körde idag?nån här?han låg bakom mej i rollsbo,en gul/svart honda tror jag det var...fan vad sugen man blev....men nästa gång du kör om kan du väl gasa på lite så man får njuta lite av ljudet![]()
![]()
Ha en bra dag/kväll allihopa....![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |