Dave skrev:2223386Tackar
Den kändes mer som en gjutjärnskamin efter 20 mil
Jag tror millen har en av de största orginaldämparna i historien, väger verkligen som en kamin om man jämför med slipon. Grattis till en najs cykel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dave skrev:2223386Tackar
Den kändes mer som en gjutjärnskamin efter 20 mil
Dave skrev:2223179Ja det blev en liten tur till soliga Halmstad för att införskaffa ett nytt färdmedel. Det blev ett på två hjul och hon lystrar efter namnet MILLE.
Vad kan jag säga, den går och framförallt låter som en dröm![]()

Lynn skrev:2224334GRYMT!!!!!![]()
då är vi åtminstonde 3 aprilior i Kingriver![]()
Har tyvärr ingen bättre bild på min hoj i denna datorn![]()
För att inte tala om alla mopederRipper skrev:2224526En kille på mitt jobb kör en Mille oxå.. Så det finns minst fyra..![]()

Ripper skrev:2224526En kille på mitt jobb kör en Mille oxå.. Så det finns minst fyra..![]()

Lynn skrev:2225473kul med så många aprilior ju..
Föresten... var du ute och åkte genom Kungälv förrut vid 15-tiden?
Misstänkte att det var dig jag såg i ronellen vid systemet![]()
Mr_SoaP skrev:2226632...men så ser jag att gubben har pistol =/ yikes stod o snacka lite om väder o vind o sådant medans hans familj satt o vänta i bilen =P han va inte alls grinig, men lite nervös blev man allt
*skratt*Ripper skrev:2226625Inte helt otippat kan det varit jag.
Man var inte ensam på vägen... *SKRATT* ...det var _några_ stundentekipage som oxå ville rondellsurfa...![]()

tarmac skrev:2221338Mycket riktigt![]()
Trodde att du också skulle med först. Vart åkte ni?
------------------------------
Vi snurrade runt på lite svängiga vägar till Trollhättan. Får bli en annan gång om ni vill ha en "snigel" i släptåg ehhehe, glass e alltid gott!
The more, the merrierBlack Pearl skrev:Vi snurrade runt på lite svängiga vägar till Trollhättan. Får bli en annan gång om ni vill ha en "snigel" i släptåg ehhehe, glass e alltid gott!
Typ som "småland" på IKEA?Ripper skrev:2226649Ehh...? Hur och vart kom du i kontakt med denna farbrorn? Polisens familjeavdelning?
Ripper skrev:2226649Ehh...? Hur och vart kom du i kontakt med denna farbrorn? Polisens familjeavdelning?

Anizjr skrev:2230470halloj...
är nämligen ny i kungälv och bor på ingegatan, kommer från innerstan från början..så ja får ta å hänga på denna tråden framöver....
förstog att det är i denna tråden sporthoj träffar i kungälv anårdnas...
så då får man väl hålla ögonen öpnna =)
Ja själv kör jag en yamaha R6 från 03..
och ja heter Anis och nej det uttalas inte som kryddan =) kallas även för Nisse =)![]()

Kvist skrev:2231486Välkommen till landet![]()
Akta dig för traktorer och Mr_SoaP så överlever du
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |