MC i Kungälv

Limstift skrev:
2631170 Ska försöka komma...

Låter toppen... kanske blir några stycken imorgon då.. :) :tummenupp

Lynn skrev:
2631186 Låter toppen... kanske blir några stycken imorgon då.. :) :tummenupp

Jag kommer ochså, men det hade du kanske redan räknat ut :)

Den mycket eventuella listan:

1. Lynn
2. Explosive
3. Limstift kanske
4. Cathy kanske (beror på vilken djävul på axeln som vinner)
5.
6.
7.
8.......

1. Lynn
2. Explosive
3. Limstift kanske
4. Cathy kanske (beror på vilken djävul på axeln som vinner)
5. Sajjp (om han hinner hem)
6. tarmac skulle väl också försöka hinna :tummenupp
7.
8.......

1. Lynn
2. Explosive
3. Limstift kanske
4.
5. Sajjp (om han hinner hem)
6. tarmac skulle väl också försöka hinna :tummenupp
7.
8.......

Någon som kan ta över nummer fyra?
Jag kommer förmodligen inte, till förmån för att slippa en migränattack = inte stressa nu!:(

Sker en drastisk förändring dyker jag dock upp till förmån för en tjockare kakmage!:)

Blev det nåt idag?
Fick plocka fram gevalia, if you know what I mean :rolleyes:

Fika imorgon?

Kanske är någon som är på imorgon?:)

kl 18:30 på nyfiken.

Jaha... Då var man ett kvarts sekel gammal!
Party party!

:wiggle :Rockbanan :födelseda :öl :slicka :fyllisar :yoparty :trött

hojakning....

Tjena Ladies and gentlemen!. Ville bara onska en god jul harifran koh samui thailand, kommer dock att va i fillipnerna over jul a nyar med dykning a lite sangsom kanske!!.. Ha det bast pa er. Ps. aker nu en halvautomat 125 i!!:yoparty va aker ni nu!! hehe Ds. Johnny:censored

Jaha... så var man ute på krogen i helgen och vilka träffar man på?! *skratt*

Kul att träffa er Licious och Dave.. Var ni bakis igår???

Cathy... jag kan inte prata idag... ska sluta gå och kolla på konserter. Jobbarpolarna uppskattar det iof... *asg*

Lynn skrev:
2665310 Jaha... så var man ute på krogen i helgen och vilka träffar man på?! *skratt*

Cathy... jag kan inte prata idag... ska sluta gå och kolla på konserter. Jobbarpolarna uppskattar det iof... *asg*

Vaknade igår morse och mådde så där bra.....
Somnade om, vaknade på nytt och mådde rätt kasst.
Somnade om igen, vaknade och mådde pyton.
Måste vara nåt förkylningsvirus eller nåt på gång - springer runt så många sjuka människor på krogen!:tungan

Kul att springa på ett par sporthojare!

Och Lynn, drick varmt med honung så du snart får tillbaka rösten. Vi vill ju inte att dina arbetskamrater ska glömma bort att du finns! :D

Lynn skrev:
2665310 Jaha... så var man ute på krogen i helgen och vilka träffar man på?! *skratt*

Inte så farligt sov under den värsta tiden vakna vid 15:30 eller nåt sånt. Köpte pizza och kollade på hockey.. fan det blir inte bättre än så. lite svårt att sova inatt bara så jag fick lura bort en kvart när jag kom hem från jobbet idag. Ha det gött gott folk.

Lynn skrev:

Jag skulle på kalas kl. 1200 så det var bara o kliva upp, fast direkt pigg var man ju inte. Men det blev bättre med lite mat i magen o massor av dryck.
Sköt om er över jul allihopa:)

Cathy skrev:
2665453 Måste vara nåt förkylningsvirus eller nåt på gång - springer runt så många sjuka människor på krogen!:tungan

Kul att springa på ett par sporthojare!

Och Lynn, drick varmt med honung så du snart får tillbaka rösten. Vi vill ju inte att dina arbetskamrater ska glömma bort att du finns! :D

HURRA!!!! Rösten är tillbaka... :D

Instämmer med dig att det måste gå mycket sjukdom på krogen... eller så är det som så att det dricks för lite *skrattar*

Ses vi på klubben den 23:de för lite värmande glögg???

Licious skrev:
2666036 Inte så farligt sov under den värsta tiden vakna vid 15:30 eller nåt sånt. Köpte pizza och kollade på hockey.. fan det blir inte bättre än så. lite svårt att sova inatt bara så jag fick lura bort en kvart när jag kom hem från jobbet idag. Ha det gött gott folk.

*skratt*
Vid 15:30 hade man hunnit med en promenad i Kungälv och kommit hem till sängen igen... men pizza blev det för oss också alltid gott dagen efter ju :tummenupp

Dave skrev:
2667569 Jag skulle på kalas kl. 1200 så det var bara o kliva upp, fast direkt pigg var man ju inte. Men det blev bättre med lite mat i magen o massor av dryck.

Mat och dryck är alltid gott :)

Hoppas att tomten är snäll mot dig också :) :)

Last edited:
Dave skrev:
2667569 Jag skulle på kalas kl. 1200 så det var bara o kliva upp, fast direkt pigg var man ju inte. Men det blev bättre med lite mat i magen o massor av dryck.
Massor av dryck? Du drack väl tillräckligt på kvällen innan?
Det var du nog inte ensam om heller om man skall gå efter innehållet i sopsäcken i köket. (som fortfarande står kvar :va Haha!)

Gött o se att att bilden med bazookan hittat fram också :)

Gick Lynn o rastade en vovve på ytterbyvägen igår kväll? :va
Såg bara nåt bekant i ögonvrån.

Back