Mcbrud
Guest
ingen av er här som har en ducce 999 och bor på kungälvsvägen. man blir ju lika avundsjuk varje gång man tittar ut genom fönstret och ser den skönheten tvärs över gatan.... *suck* Rätt många hojar som kör här inne i området dock...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mcbrud skrev:2129760ingen av er här som har en ducce 999 och bor på kungälvsvägen. man blir ju lika avundsjuk varje gång man tittar ut genom fönstret och ser den skönheten tvärs över gatan.... *suck* Rätt många hojar som kör här inne i området dock...

Ripper skrev:2135359Lynn åkandes på sin blanka Tuono siktades igår vid lilla rondellen utanför Olearys, konstigt att hon inte såg mig... (tills man inser att man är ute och promenerar och att hon inte kan veta vem jag är...)
![]()


va fan lånade Henke ut sin dyrgrip till dig......jag o jonet fick ju fan inte läna sist...undra varför*ler*Licious skrev:21361264 hours idag fan
Fick provkört en Honda CBR 1000 REPSOL-edition dessutom.![]()
Lynn skrev:2135393![]()
Vinka som en galning nästa gång så lovar jag att jag ser dig...
Och visst är den fin...![]()
Hojen alltså...![]()
Licious skrev:21361264 hours idag fan
Fick provkört en Honda CBR 1000 REPSOL-edition dessutom.![]()
Ripper skrev:2137360Som en guttaperkaboll skall jag studsa... Det kan bli en upplevelse...
Japp den är fiiin![]()

13???? skrev du rätt nu eller e du bakis å skakis???Gottschalk skrev:2139127Tänkte sticka ut en vända vid 13.00 imorgon (Lördag).
Vi ses vid Korvan Fästningen som vanligt !!!
tar iaf en titt vid 11 sen ner te stan, ska växla lite pengar verkar d inte va några skoj kommer man tebax!!! J the manGottschalk skrev:2139127Tänkte sticka ut en vända vid 13.00 imorgon (Lördag).
Vi ses vid Korvan Fästningen som vanligt !!!
westinrobert skrev:2139196En sväng på söndag?? Kungälv/Ale??

Roadrunner69 skrev:213978513???? skrev du rätt nu eller e du bakis å skakis???tar iaf en titt vid 11 sen ner te stan, ska växla lite pengar verkar d inte va några skoj kommer man tebax!!! J the man
westinrobert skrev:2139196En sväng på söndag?? Kungälv/Ale??

Lynn skrev:2139047hmm... mötte inte jag er på väg mot Lilla Edet igår vid 16-tiden?![]()
![]()
JonaZ skrev:2136836va fan lånade Henke ut sin dyrgrip till dig......jag o jonet fick ju fan inte läna sist...undra varför*ler*

Johan_Wi skrev:2141925Blir det nått?![]()
Är lite sugen på en sväng vid 11-11:30, kanske upp mot Stenungsund och Tjörn / Orust... någon mer?
OBS! Jag kör ganska lungt...
Mvh Johan
Edit: Tyckte vissa verkade j-vligt morgonpigga, men ser nu att forumklockan går lite fel...![]()
ja e på att köra i veckan nu! e typ ute o kör varje dag ändå!westinrobert skrev:2145147Blev tyvärr inget i söndags, verkade som merparten var lite småtrötta =) Men nu till veckan kanske`?

westinrobert skrev:2145147Blev tyvärr inget i söndags, verkade som merparten var lite småtrötta =) Men nu till veckan kanske`?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |