MC-hemligheter

Aarstadt

Eternal rookie
Gick med
15 May 2009
Hoj
1990 Kawasaki GPZ900R
Är det fler än jag som sitter på hemligheter kring MC-åkandet? Här kommer min bikt:

Hemligt för min fru:
1. Kostnaden för att ta körkort, uppgiven summa 6000-7000:-, verklig summa över 13 000:-
2. Att jag blev påkörd av en bil i en korsning tre veckor efter att jag tagit körkort. Officiell version, MC:n stod parkerad, blev påbackad och välte.
3. Mitt hastighetsrekord på E6:an.

Hemligt för min arbetsgivare:
1. Att jag tog mina körlektioner på arbetstid under förevändning att jag var på kundmöten mm. Uppkörningen plockade jag dock ut en semesterdag.

Guuud vad jag skäms.... Jag är en dålig människa.

1. Mitt hastighetsrekord på E4.
2. Mitt halvår då jag varken körde bil eller mc
3. Hur de är sammankopplade :what:

"Det går inte å köra så fort på en sånhärna utan kåpor"
Men nu e jag singel å slipper ha hemligheter :banana

1. Mitt hastighetsrekord
2. Hur många gånger jag VERKLIGEN fått käka asfalt.
3.Hur mycket pengar jag verkligen lägger på bensin

Last edited:
Jag hade något som borde vart hemligheter. Vilket liv det blev när jag sa hur fort mina motorcyklar gått/går -HUUR VEET DUU DEEET!?!?! (smilgubbe bestående av huvudet :mad: och kroppen :tuttar)

Jag berättade aldrig för min HP2 Sport att jag var utomlands och var otrogen med en R1a ibland. Den lämnade mig förra året så jag antar att någon skvallrade.

Frågan är hur hemligheter och flickvän passar ihop..

Kör man hoj har man inte tid med flickvän = Inga hemligheter
Har man flickvän = Ingen hoj = Inga hemligheter

Flickvän + hoj = lögnare på SH :arsele

:D

Frågan är hur hemligheter och flickvän passar ihop..

Kör man hoj har man inte tid med flickvän = Inga hemligheter
Har man flickvän = Ingen hoj = Inga hemligheter

Flickvän + hoj = lögnare på SH :arsele

:D

Jag har (med hjälp av lite lögner dårå :hej) lyckats förena detta, ska tom ha knodd i april och tjejen har inte förbjudit mig att köra. :D

Berätta, hur lyckades du med detta?

Ahhhhh, nu vet jag, hon kör oxå hoj, det glömde jag ju. Kille med hoj + flickvän med hoj = Förhållande baserat på lögner :gnissla

Kul tråd!

okej nu ska jag bikta mig.

My confession!

1. Påkörd bakifrån av hucklefamilj i skruttbil andra dagen efter uppkörningen. Hans lykta och sidokåpa skrot på bilen, min hoj fick endast 1 mm märke på avgasburken. Ramla inte ens av hojen. 1-0 till mig
2. Stoppad av the policia 3 veckor efter uppkörning , gassa ur hojen på tom väg väldigt tidigt en morgon på väg till jobbet,. He he fanns inget körkort att återkalla då jag inte ens hämtat det!
Ville slippa regnet men det kunde jag inte klämma ur mig när jag skämdes där ! Sen asregna det hela vägen till jobbat.
3. Maxat hojen 299KM/h och kört jävel på gata men för päron berättar jag ju att jag kör så lungt o fint.:rodnar:brynad
4. Säkerhetsansvariga kollega följde efter mig på väg till jobbet, Efter det så rök hans bil blått He he.
He he tur han är hojåkare o gillar att gassa.

hemlighet för mamma (för o slippa tjat) hoj-inköpet 12,000 verklighet 19,000 o så lite till...
flickvän+hoj=förståelse (kan man hoppas)
vaddå "hon" förbjuder?

saningen kommer alltid fram för el senare...:banana eller :mad:

Raka sulor och fulla rör :va

Inga hemlisar sån här är jag och Hoj ska man köra, take it or leave it :fakta

Kan vara så att det går lite fortare än max 30km över hastighetsbegränsningen. Det mamma inte vet, mår hon inte dåligt av.

Köbildning de 3 milen hem från jobbet gör att det tar 3 timmar +, varje dag HELA SOMMAREN! :D
Vet inte om den lögnen håller riktigt när det är småländsk landsbyggd. Inte så mycket köer här, men oj vilka hojvägar det finns! :)

Back