LOTTAK
LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Max är outstandingNinjaboy skrev:Jo, det tror jag nog, när jag var uppe i Luleå i höstas så var det så. Och när jag bodde i Sundsvall var det alltid så men det är ett par år sedan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Max är outstandingNinjaboy skrev:Jo, det tror jag nog, när jag var uppe i Luleå i höstas så var det så. Och när jag bodde i Sundsvall var det alltid så men det är ett par år sedan.
ec2bme skrev:Enligt någon oberoende undersökning så ska tydligen Burger Kings hamburgare vara godast.
De undrar jag om de stämmer.
Vad tycker ni?
Jag tycker "Max" e goast.
(Bortsätt från Ben´s special på Ben´s bar i Lilla edet då).
Big Boy i Sundsvall serverar rejäla fettskepp som är totalt politiskt inkorrekta genom att alltid inkludera dressing samt att använda folie runt burgarna och ingen som helst källsortering. Men gott är det.honkiie skrev:alla alternativen smakar smegma jämför med BIGBOY fast om jag måste välja bland de där så är max tveklös vinnare.
ec2bme skrev:Många vill tydligen ha med Sibylla.
Men i den undersökningen som jag inte trodde på så var de bara dessa tre alternativen.
Sen är de så som någon nämnde att på Sibylla är det jättolika hur goa burgarna är beroende på var du är och vem som gör dom.
Den skillnaden finns inte hos ovan nämnda kedjor.
hållundan skrev:Smakar seriös röv på alla ställena. Tacka vet jag en go pizza med mycket gôr på.
Mycket bearniasesås (stavning?) eller kebabsåser blandade i stora proportioner, massa flôtigt med andra ordKevorkian skrev:Mycket gôr vadå?![]()
LOTTAK skrev:Max är outstanding![]()
hållundan skrev:Mycket bearniasesås (stavning?) eller kebabsåser blandade i stora proportioner, massa flôtigt med andra ord![]()
JamanKevorkian skrev:Aaaaaah...I see! Kan bara hålla med! Flottigt ska det vara.
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|