Mc Donalds/Burger King/Max... Godast?

Var har dom godast "mat"?

• Antal röstningar
    0
Max rockar, varför kan det inte finnas här :kulspruta I övrigt kan de flesta slänga sig i väggen :D Särskilt sibylla för det smakar bara stekflott...

ec2bme skrev:
Enligt någon oberoende undersökning så ska tydligen Burger Kings hamburgare vara godast.

De undrar jag om de stämmer.

Vad tycker ni?

Jag tycker "Max" e goast.

(Bortsätt från Ben´s special på Ben´s bar i Lilla edet då).

Fast det finns ju en kundundersökning med vilken kedja kunderna är nöjdast med och då vann MAX ganska överlägset, och dit går även min röst!! :) Deras Hotcreole dressing är kanon!!Och MAXburgaren, mums..Men ska det bli nån bikinisäsong detta år så är det bara att avstå detta goda..:/

alla alternativen smakar smegma jämför med BIGBOY fast om jag måste välja bland de där så är max tveklös vinnare.

Birger Kung gör godast hamburgare, konkurrensen har inte en chans. Pommes fritesen från samma ställe är däremot inget att ha, de smakar lite som pappersmassa överfriterad i dåliga olja.

McDonalds har däremot lyckats med pommes fritesen till skillnad från de mer än lovligt trista hamburgarna. Inte ens en fräsch och nygjord hamburgare från McD känns speciellt lockande.

Varför så många gillar Max har jag aldrig fattat.... Tycker burgarna smakar som om de använder såna hamburgare man kan köpa i frysdisken på ICA. Inte goda alls faktiskt. I övrigt varken sämre eller bättre än de andra.

honkiie skrev:
alla alternativen smakar smegma jämför med BIGBOY fast om jag måste välja bland de där så är max tveklös vinnare.
Big Boy i Sundsvall serverar rejäla fettskepp som är totalt politiskt inkorrekta genom att alltid inkludera dressing samt att använda folie runt burgarna och ingen som helst källsortering. Men gott är det. :D

Last edited:
1: Stångebro Gatukök i Linköping, en baconburgare med strips o bearnaissås
så har man fått kalorier för en vecka.

2: BK
3: Mc Donken

Sist:Sibylla, inte gott någonstans.

Många vill tydligen ha med Sibylla.
Men i den undersökningen som jag inte trodde på så var de bara dessa tre alternativen.
Sen är de så som någon nämnde att på Sibylla är det jättolika hur goa burgarna är beroende på var du är och vem som gör dom.
Den skillnaden finns inte hos ovan nämnda kedjor.

ec2bme skrev:
Många vill tydligen ha med Sibylla.
Men i den undersökningen som jag inte trodde på så var de bara dessa tre alternativen.
Sen är de så som någon nämnde att på Sibylla är det jättolika hur goa burgarna är beroende på var du är och vem som gör dom.
Den skillnaden finns inte hos ovan nämnda kedjor.

Nja, inte helt sant tycker jag. Nya MAX på Hamngatan i Stockholm tycker jag inte alls höll måttet och om jag inte är helt ute och cyklar så tror jag inte heller att dom steker burgarna på plats. Tyvärr ett riktigt bottennapp :6surkart

Nja....Sibylla hade helt klart fått min röst!! Äter helst på maggis (sibylla) här i Gävle, som dessutom har den goda smaken att sponsra ett par dragraceteam.
Support your locals!! :yoparty

Mc donals fungerar jäkligt bra som bakis mat.
Burger kings pommes pinnar är grymmt goda.
Max är klart godast mat, men jobbigt om man är stressad !

Fast Mormors köttbullar slår ju all mat på jorden :gnissla

LOTTAK skrev:
Max är outstanding :yoparty

Jepp, om man bortser från Stångebro Gatukök, vill säga. Det är RIKTIGA hamburgare! :tummenupp
Och de i Café Räser, naturligtvis! :banana (Det är väl dem alla kommer till Sviestad för?! :tungan )

1:a McD :tummenupp
2:a Buger King, halkar ner från förstaplatsen pga sina fördjävliga pommes
3:a Max, vem faan har tid att vänta på snabbmat? :va

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...