Mc Donalds/Burger King/Max... Godast?

Var har dom godast "mat"?

• Antal röstningar
    0

ec2bme

LAGOM SNABB
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Aprilia Tuono -05 Secial Edition, KTM 690 Duke -12
Enligt någon oberoende undersökning så ska tydligen Burger Kings hamburgare vara godast.

De undrar jag om de stämmer.

Vad tycker ni?

Jag tycker "Max" e goast.

(Bortsätt från Ben´s special på Ben´s bar i Lilla edet då).

Max komer jag inte ens ihåg, sista ggn jag åt där var när jag bodde i Eskilstuna för 16-17 år sen. Annars tycker jag McDonkan har goast burgare medans BK har överlägset goast pommes.

Får nog gå in och bryta Max dominansen,,, Max är visserligen riktigt gott och lite "exotiskt" för mig som Göteborgare eftersom det märkligt nog inte finns någon max här i stan?! :kocko (någon som vet varför får gärna förklara för mig :va )

Men en dubbel whopper cheese med extra extra chesse är nästan oslagbart, och en vitlöksdipp till det... fråga pinky, det är hans recept!

min röst går alltså till BK

Sundance Kid skrev:
Får nog gå in och bryta Max dominansen,,, Max är visserligen riktigt gott och lite "exotiskt" för mig som Göteborgare eftersom det märkligt nog inte finns någon max här i stan?! :kocko (någon som vet varför får gärna förklara för mig :va )

Men en dubbel whopper cheese med extra extra chesse är nästan oslagbart, och en vitlöksdipp till det... fråga pinky, det är hans recept!

Jag mejlade faktiskt till "Max" för ett halvår sedan, och frågade varför dom inte finns i gbg. Men de va tydligen på gång sa dom.

Hoppas de! :banana

Anton_Ljunghusen skrev:
Max är goast men dom häller på nån äcklig jävla vit dressing som sabbar hela steken

men det är ju den vita dressingen som gör max till en vinnare!

Egentligen ingen av dem, man blir ju bara fet :rolleyes:
Men bor man i norr så får man väl säga MAX :yoparty

Burger King: Underbara pomes! Finns inga godare enligt min mening. Whopper Meal är lagom stor och billig, 43kr för mig eftersom alla med CSN kort får 10:- billigare vid köp av 52:- eller över, 5:- billigare vid köp av under 52.

Max: Kommer tvåa, goda som fan speciellt Max mål, älskar den där vita smörjan de har på.

Donkan: Går endast dit och fikar, då de har Latte och Paj för 10 eller Dubbelcheese med mellan dricka för 20. De har jävligt äcklig mat, deras pomes suger! Jämt blöta och råa. Aldrig knapriga och bruna. USCH!

Ett tips, Kör latte och paj och glass med topping, en god fika för 19kr. Kan man sitta där i flera timmar utan att någon säger något. På vanliga kafféer kostar bara en kaffe 20. Och då får du inte sitta där länge utan att de slänger ut dig. Dessutom är Donkans kaffemuggar as bra om man ska ha i bilen, på bussen eller ska promenera med de. :)

Det är ju HELT KLART Frasses i Skellefteå! överlägset goda pommes och hamburgare :yoparty Efter frasses så kommer MAX :tummenupp
Burger king går också bra,åt 2 bigking meal med plusmeny per dag då jag var i göteborg i maj....Jag tycker man får så lite mat på burgerking,mcdonalds m.fl,ni sörlänningar borde provet att åka upp och käka på Frasses :Bugar

Jag blir så fet om rumpan av skräpmat. Jag tycker om kyklingburjare utan dressing. Lite isvatten vill jag ha till.

FYFAN! Det ända som är gott på kyckling burgare är dressingen, hatar torra hamburgare! Min åsikt. :)

Äh, man måste ju unna sig lite fett här i livet. Livet är för kort för att tänka på vad man äter. :tungan

Urrsh tänk om man blir fet. Då kan jag inte gå ut och visa mej på stan.

Sundance Kid skrev:

Bra sagt, mums :tummenupp

Här har vi "the shit"

EDIT: För att få burgaren komplett så släng bort gurkan och löken och på me massa ost.

Bifogat

• schiphol-airport-burger-king-21.jpg
    schiphol-airport-burger-king-21.jpg
    130.2 KB · Visningar: 99
  • burgare.JPG
    burgare.JPG
    127.4 KB · Visningar: 82
King är Kung! Fullkomligt hyllar dem! Äntligen finns de i Trollhättan men bygg för fan FLER restauranger i Sverige BK!!! I varje kommun ska ni finnas! :tummenupp

Max är oftast bra! Utom i Örebro där jag åt en gång, allt var skit och personalen tyken och fullständiga klåpare. Även där vill jag se att de sprider ut sig mer i Sverige.

McD är SKIT och har den mest inkompetenta snorgärs-personal jag skådat.
Jag formligen hatar McD, har inte varit där på säkert ett år och kommer aldrig mer att käka där om det inte är yttersta nödfall. Och vad värre är, att DE asen finns ta mig fan överallt... :finger

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back