MC-Dagarna Västervik 2008

hur har nit däroppe e d woligt? :) (västervikare såklart). Fan jag läste västervikstidningen precis och det verkar vara bra drag :yoparty Synd att man sitter i Malmö å möglar men som stöd har jag tagit fram en flaska Jameson, ride on :tummenupp

Jag kommer vara där "nere" med Träsket MC från Nässjö.
Ni är alla välkomna att svinga en bägare eller två :) skulle vara kul att träffa en sporthojare eller två ;) Jag är själv inte medlem i klubben men bor på deras område o de har fin fina partytält uppsatta.

Ställ er vid bajamajorna o gå rätt över vägen bara så är ni där :tummenupp

Körde om träsket mc på vägen hem var en massa blänkare o en sporthoj kan det ha varit du tro? Själv körde jag en grön kawa zx12r med skjuts.

Snowstormer;
var du möjligvis förbi Vimmerby o stanna till o tanka idag på hemvägen ..såg en sån hoj du har på macken tillsammans med en massa glidarhojar..

Snowstormer;
var du möjligvis förbi Vimmerby o stanna till o tanka idag på hemvägen ..såg en sån hoj du har på macken tillsammans med en massa glidarhojar..

Tankade i Nässjö gjorde jag stod vid Bilia o tanka. Håller med om att det var massa glidarhojar. Körde raka spåret från västervik o stanna en snabbis i Nässjö ville bara komma hem var trött o sliten....

Jajemen det var jag sliten o skitig :) hojen vart mer skitbrun än svart.... :D

hehe då vart ni ett maka par du o hojjen då :tuttar
Låg bakom er karavan en liten stund och drog på kände väl att min omkörning inte vart den bästa men alla låg så fint i högerfilen så vi gick långt ut i vänsterfilen ifall ngn skulle köra ut.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...