MC-Dagarna Västervik 2008

kanske skulle ta och sega sig upp till västervik i år var där 05 senast en ganska go fest med mycket brännvin precis vad man behöver.........

Jag har mailat arrangören av Mc-Dagarna men dom verkar använda snailmail via Indien när som svarar på mail så jag har inte fått något svar.

Ska skicka ett mail till.

Tält går på ca 3 lax, hur villiga är folk att betala en hundring för att "komma in" i SH´s gemensamma tält? Jag lär ju inte vara sugen att stå för det själv.

Hur blev det med sovtält. Blev det modell ormbunke eller alla har med sig ett eget litet tält.

I vilket fall som är det inga problem att pröjsa en hundring till tältet.

jag får dessvärre avboka min plats eftersom jag inte fick ledigt förrän helgen efter :(

funderar dock på att bränna upp på fredagen så möjligen möjligen hinner jag dit sent som fan på fredagen (jobbar i danmark så det e en bit att burna)

Är självklart med och pröjsar om jag kommer dit, men tyvärr krockar det med heldagskörning på Sviestad på lördagen har det visat sig nu, så det ser mörkt ut tyvärr. :(

Samma här kanske:huvet
Men det beror på hur bullerkravet utvecklas under säsongen, vet i daxläget inte om jag kommer under 102d!!
Om inte så är jag klart på det här med tältning:yoparty

Hur blir det????????
Har ni bokat något område?
jag vill FESTA!!!!!!

har dock inte lyckats sälja min hoj:(

HAHA här ser det ju ganska så dött ut..

jaja jag ska i vilket fall dit i alla fall..
med eller utan SH-tälting :tunga

ska det behövas en kvinna för att få saker och ting att hända??
HAHAHAHAHA

Något måste ju hända. Har både semester och körkort(om jag inte hinner bli av med det igen) den veckan ju. :yoparty

Det är bara till att inse att denna tråd har dött ut.............
Synd för jag tyckte ideen var trevlig och jag tror många såg fram emot att göra detta.

Ses i västervik då fast i tvåmanna tält.........

Är de värt att gå ut vid festen? Har bara kört kortegen några år, blir väl så igen.

Är självklart med och pröjsar om jag kommer dit, men tyvärr krockar det med heldagskörning på Sviestad på lördagen har det visat sig nu, så det ser mörkt ut tyvärr. :(
Hela idéen verkar ju tyvärr ha tappat fart lite nu, och för min del kommer jag hur som helst inte att lyckas ta mig dit.

Oj sorry,
nä jag va faktiskt nykter men ganska trött..
Ingen fara, se till att det blir tvärtom på MC-dagarna bara. ;)
Hehe jag ska försöka =)
Attans, nu kan jag ju inte kolla att du sköter dig. :fyllisar

Hela idéen verkar ju tyvärr ha tappat fart lite nu, och för min del kommer jag hur som helst inte att lyckas ta mig dit.

Attans, nu kan jag ju inte kolla att du sköter dig. :fyllisar

Hahaha nä det blir lite svårt om du inte är på Gränsö:)

Jag kommer vara där "nere" med Träsket MC från Nässjö.
Ni är alla välkomna att svinga en bägare eller två :) skulle vara kul att träffa en sporthojare eller två ;) Jag är själv inte medlem i klubben men bor på deras område o de har fin fina partytält uppsatta.

Ställ er vid bajamajorna o gå rätt över vägen bara så är ni där :tummenupp

nogon som vill göra mig sällskap upp imonr? hehe sista minuten hade fane glömt bort d helt!!

Vi åker på lördag och stannar tiill söndag vet dock inte vart vi kan sova ngnstans. Ngn mer som ska dit på Lördag?

vi åker från Skövde.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...