Mc-butiker i skåne

HiXz

It wasn't me...
Gick med
19 Mar 2004
Hoj
GSX-R 600 -02
Tänkte ta mig en rekogniseringsrunda inför den nya säsongen. Ute efter hjälm, stövlar och ryggskydd. Vad finns det för mc-butiker inom en 10 mils radie från lund? Har redan avverkat Lillemans och MC-huset.
Lite sugen på diadoras stövlar, någon som vet vem som kan ha dessa hemma, vet att lillemans kunde ta hem dem men jag vill prova i helgen.

HiXz skrev:
Tänkte ta mig en rekogniseringsrunda inför den nya säsongen. Ute efter hjälm, stövlar och ryggskydd. Vad finns det för mc-butiker inom en 10 mils radie från lund? Har redan avverkat Lillemans och MC-huset.
Lite sugen på diadoras stövlar, någon som vet vem som kan ha dessa hemma, vet att lillemans kunde ta hem dem men jag vill prova i helgen.

www.mcklader.com, de ligger i Lomma. Där ligger ett företag till som jag glömt namnet på. De har iallafall mycket kläder. Du har även Motorsport i Landskrona, mindre utbud men hyfsade leksaker. :tummenupp

Du har Yamaha-center och Honda-center i Helsingborg, sen om dom
har de märken du söker vågar jag inte säga något om...

*Lindströms, Ducati Malmö samt Mitonga i Malmö
*Gerts cykel o motor i Ängelholm
*Bröderna Hörberg i Löddeköpinge
*Mototecnica i Lund
*MC Depån i Staffanstorp

Vet inte om dom säljer vad du letar efter. Men det är butiker i närheten i alla fall :tummenupp

Last edited:
NordhNet skrev:
www.mcklader.com, de ligger i Lomma. Där ligger ett företag till som jag glömt namnet på. De har iallafall mycket kläder. Du har även Motorsport i Landskrona, mindre utbud men hyfsade leksaker. :tummenupp

Addemoto säkerligen. Dom 2 företagen har delad lokal.

Åk inte till hörbergs, du kommer få mén för livet!! Jag känner mig ofta förföljd sen jag varit där :brinnerup

Ryggskydd!

HiXz skrev:

Har ett Dainese ryggskydd som jag kan släppa till dig för 400:-

Mvh Bookie

Bookie skrev:
Har ett Dainese ryggskydd som jag kan släppa till dig för 400:-

Mvh Bookie

Tackar för erbjudandet. Men jag är nog ute efter antingen ett Halvarsson Track eller en dainese-väst.

Får passa på att tacka för alla tipsen, lär bli en liten runda imorgon.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back