Mc-butiker i skåne

HiXz

It wasn't me...
Gick med
19 Mar 2004
Hoj
GSX-R 600 -02
Tänkte ta mig en rekogniseringsrunda inför den nya säsongen. Ute efter hjälm, stövlar och ryggskydd. Vad finns det för mc-butiker inom en 10 mils radie från lund? Har redan avverkat Lillemans och MC-huset.
Lite sugen på diadoras stövlar, någon som vet vem som kan ha dessa hemma, vet att lillemans kunde ta hem dem men jag vill prova i helgen.

HiXz skrev:
Tänkte ta mig en rekogniseringsrunda inför den nya säsongen. Ute efter hjälm, stövlar och ryggskydd. Vad finns det för mc-butiker inom en 10 mils radie från lund? Har redan avverkat Lillemans och MC-huset.
Lite sugen på diadoras stövlar, någon som vet vem som kan ha dessa hemma, vet att lillemans kunde ta hem dem men jag vill prova i helgen.

www.mcklader.com, de ligger i Lomma. Där ligger ett företag till som jag glömt namnet på. De har iallafall mycket kläder. Du har även Motorsport i Landskrona, mindre utbud men hyfsade leksaker. :tummenupp

Du har Yamaha-center och Honda-center i Helsingborg, sen om dom
har de märken du söker vågar jag inte säga något om...

*Lindströms, Ducati Malmö samt Mitonga i Malmö
*Gerts cykel o motor i Ängelholm
*Bröderna Hörberg i Löddeköpinge
*Mototecnica i Lund
*MC Depån i Staffanstorp

Vet inte om dom säljer vad du letar efter. Men det är butiker i närheten i alla fall :tummenupp

Last edited:
NordhNet skrev:
www.mcklader.com, de ligger i Lomma. Där ligger ett företag till som jag glömt namnet på. De har iallafall mycket kläder. Du har även Motorsport i Landskrona, mindre utbud men hyfsade leksaker. :tummenupp

Addemoto säkerligen. Dom 2 företagen har delad lokal.

Åk inte till hörbergs, du kommer få mén för livet!! Jag känner mig ofta förföljd sen jag varit där :brinnerup

Ryggskydd!

HiXz skrev:

Har ett Dainese ryggskydd som jag kan släppa till dig för 400:-

Mvh Bookie

Bookie skrev:
Har ett Dainese ryggskydd som jag kan släppa till dig för 400:-

Mvh Bookie

Tackar för erbjudandet. Men jag är nog ute efter antingen ett Halvarsson Track eller en dainese-väst.

Får passa på att tacka för alla tipsen, lär bli en liten runda imorgon.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT