Maxuttag på minuten

Matthew

Måste komma före.....
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
en blå önskas
Hur mycket pengar kan man ta ut på en Minutenautomat.

Jag vet att maxuttaget är 8000:-/Uttag, men hur många uttag kan man göra ??

Naturligtvis skall det ju finnas pengar på kontot :p , Någon som vet ???

//Matthew

Jag får bara ta ut 10.000kr på en vecka och 5.000kr åt gången med mitt bankomatkort.

Men efter de 10.000kronorna kan jag fortfarande använda mitt VISA kort och ta ut ytterligare 30.000kr. inom en vecka, men fortfarande bara 5.000kr åt gången :crash

Detta brukar jag roa mig med när jag har riktigt tråkigt - att ta ut pengar tills kortet inte går mer :p

750RR

vet att man kan ta ut 8000:- /uttag, eftersom jag gjorde det för nån vecka sen !

Så helt plötsligt blev det här en "jag har mest pengar på kontot" tråd. Jag har 192 kr där & 70 i börsen! Iaf lönekontot

Henken skrev:
Så helt plötsligt blev det här en "jag har mest pengar på kontot" tråd. Jag har 192 kr där & 70 i börsen! Iaf lönekontot

en ny hoj ska införskaffas och banken är stängd såvitt jag vet på helgen :( !!!!!!!!!!

Henken skrev:

Jag har 98 kr på kortet, 25 i plånboken och 40 öre på sparkontot. Vann jag?

Matthew skrev:
en ny hoj ska införskaffas och banken är stängd såvitt jag vet på helgen :( !!!!!!!!!!

Hur ny kan den vara om du bara får ut 15 000 genom bankomaten ;)

Henken skrev:
Nä, för jag har - 29000 cirkus iom ett billån :)

Jag har haft 540 000 kr på mitt kort! Om än i 2,5 minut. Man skulle ha dragit ett kontoutdrag och sparat. :rolleyes:

Vann jag nu då?

Jo, jag antar att du gjorde det...iofs fick jag ett mail där det stod att jag vunnit 5 milj dollar genom ett lotteri finansierat av nån Shejk men de är ju inte på lönekontot :(

John Holmes skrev:
Jag har haft 540 000 kr på mitt kort! Om än i 2,5 minut. Man skulle ha dragit ett kontoutdrag och sparat. :rolleyes:

Vann jag nu då?

Nog vinner du alltid, själv hade jag ramat in utdraget :cool:

Matthew skrev:
Nog vinner du alltid, själv hade jag ramat in utdraget :cool:

Varför det? För att sen alltid kunna gråta varje gång du ser det och sen tittar på ditt realistiska saldo?

Att äga är bra, att bara ha är bättre :bow

750RR

Matthew skrev:

Jag skulle köpa en bil förra året på en lördag, men allting hade ju stängt såklart och jag hade glömt koden till mitt nya VISA :p
Så jag fick vänta, men det var ju bara av min egen dumhet....

750RR

Nyheter
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...