Max Biaggi slutar?

Han var tydligen styrig person i början av karriären men nu är han ju bara bäst och bara vinner det han måste med ett stort leende. Synd att profiler försvinner men det kommer nya stjärnor.

En stor förare och profil. Älskad och hatad men inget däremellan verkar det som.
Sex VM-titlar är inte kattskit...

P€RRA;5674750 skrev:
Marquez ligger nog bra till som nytt "hatobjekt".

Jag går in med alla taggar utåt gällande Marquez 2013. Händelserna i Moto2 och uteblivna straff får mig att tycka att han har haft lite för mycket gräddfil.

Tänk Marquez och Stoner i en Honda-battalj, ung dåre vs gammal dåre. Tror att historien hade haft "goda" möjligheter att upprepa sig.

Vem fan tror du att du är? Ingen har några som helst skyldigheter att svara dig, tror du att du äger detta forumet på något vis? Du som svänger dig med så fina ord borde väl ändå fatta att han menar bångstyrig.

Till moderatorerna: banna denna pajasen nu, man slipper inte ens hans efterblivna inlägg när man har blockat honom då andra "quotar" honom. Tack!

Om det är något man inte förstår kan man ju fråga lite trevligt och lägga till en smiley.

Så här tex:
"Styrig har jag aldrig hört förut, vad betyder det?" :)

Jag går in med alla taggar utåt gällande Marquez 2013. Händelserna i Moto2 och uteblivna straff får mig att tycka att han har haft lite för mycket gräddfil.
Den eventuella gräddfilen lär nog surna till rejält nästa år. Tror grabben kommer att få veta att han lever om han inte sköter sig.

Maybe he will get arrested! :tungan

Man kan ju bara hoppas!
Racing behöver en bad boy som gör galna idiotiska saker..
Helst ska han vara übersnabb, politiskt inkorrekt och lite av en skitstövel.
Sätter krydda på det hela :)

Fan vad man saknar Simoncelli ibland...

Stor profil som väljer att göra rätt. Hatten av.

Ang. styrig, kommer det ursprungligen från bångstyrig, det kan minsta barn begripa.

Man kan ju bara hoppas!
Racing behöver en bad boy som gör galna idiotiska saker..
Helst ska han vara übersnabb, politiskt inkorrekt och lite av en skitstövel.
Sätter krydda på det hela :)
Sannerligen. Hoppas att Marquez snabbt gör en vana av att köra over-the-top och aldrig komma i närheten av att be om ursäkt. Lite som Biaggi, fast värre.

Fan vad man saknar Simoncelli ibland...
Håller med igen, men speciellt arrogant/odräglig var han väl inte? Snarare något av en jovialisk galning.

Om det är något man inte förstår kan man ju fråga lite trevligt och lägga till en smiley.

Så här tex:
"Styrig har jag aldrig hört förut, vad betyder det?" :)
Man skulle kunna säga att det är en förkortning på O-styrig och Bång-styrig. :)

http://www.synonymer.se/?query=ostyrig

ja en smile piggar upp, och jag ska uppdatera till ostyrig så alla förstår.:hej

Sannerligen. Hoppas att Marquez snabbt gör en vana av att köra over-the-top och aldrig komma i närheten av att be om ursäkt.

Hans stil liknar Stoners och av den anledningen hade det varit så jävla kul att se dem fightas. Skillnaden är att Stoner är ingen smilfink inför kamerorna. Det är Marquez.
Stoner är ingen sell-out, är han sur är han det inför kamerorna också, därför håller jag honom några snäpp högre.

en av få som slutar på topp och inte verkar bitter.
valle borde ha gjort det men envisas o förnedras (tyvärr)

Och varför sluta på topp? Det där är nåt som sportkommentatorer skapat. Jag tycker man ska fortsätta så länge man fortfarande finner glädje i det man gör.
All heder åt Vallentino som fortsätter trots att han inte längre är på topp.

Jag kan förstå att man inte längre finner nåt nöje i att fortsätta när man inte längre utvecklas resultatmässigt. Men finner man glädje så är det bara floskler att sluta på topp.

Kändes som han blev illa behandlad av Honda mot slutet.

Honda som behandlade Max illa?

Trots bra sponsoruppbackning efter kaosåret 2005 hos HRC Honda är ju frågan varför ville inget annat team ha honom i moto gp?

Helt rätt beslut att den gamle lägger hatten på hylla för gått :tummenupp

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!