Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är rätt, sluta på topp!
Äh, Du är ju ett unikum i den internationella cirkusen, som ett gott vin - bara bättre och bättre med åren. Det enda Du får se upp med är att passa upp innan Du under kort tid förvandlas till vinäger...Men jag ska köra ett år till juh!!!![]()
Definitivt och enbart därför har han varit en av de viktigaste förarna under sin karriär –*både i GP och Superbike. Det var tråkigt att han aldrig riktigt fick till dig i MotoGP. Kändes som han blev illa behandlad av Honda mot slutet....gett oss en hel del action genom åren....
"Jag valde att sluta och jag har inte slutat liksom andra av fysiska skäl eller för att de inte hade hittat en konkurrenskraftig cykel." Max Biaggi, 41, förklarar hans beslut att säga adjö till en värld av racing. "Jag gav upp ett kontrakt med Aprilia identisk med den i år, samma cykel samma pengar - har avslöjat Superbike världsmästare vid presskonferensen i Vallelunga Jag tror att jag har tagit tillräckligt med tid för mina barn och min fru och. Jag tror det är rätt att förfölja dem eftersom tiden går och du kan inte sluta. "är inte som vissa politiker fästa stolen, är det rimligt att ge utrymme för ungdomar."
Från facebook
Vågat uttalande med tanke på att han ska köra minst 2 år till.en av få som slutar på topp och inte verkar bitter.
valle borde ha gjort det men envisas o förnedras (tyvärr)
Marquez ligger nog bra till som nytt "hatobjekt".Vem ska folk gnälla på nästa år när både Stoner och Biaggi slutar?
Guintoli är väl det hetaste tipset för tillfället.Tråkigt men jag förstår honom. Vem tar över hans plats?
P€RRA;5674750 skrev:Vågat uttalande med tanke på att han ska köra minst 2 år till.
Marquez ligger nog bra till som nytt "hatobjekt".
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten