matt svart honda

Lite väl dekallöst kanske, men annars toksnygg hoj!

Jag vill också ha en 929:a.... Sett att Honda säljer sina customhojar med två års helförsäkring betald, vadför kan de inte göra så med sporthojarna också? :rolleyes:

Schnygg!

Vad kostar en sån uppsättning, bra tex inför bana eller om man vill spara på dom som egentligen sitter på. Troligen billigare med ett par kraschkåpor.

Vem vill se på en trött hoj :confused:

Om den varit mattsvart så vore det ju okej men en MATT svart hoj kan ju aldrig vara bra ;) ;) ;)

:hej

EDIT/ Glömde säga att den ser riktigt fin ut :bow

Last edited:
ja lite väl matt

ja svenska läraren är i farten :D , men det är klart allt utan turbo är ju lite matt :D .

955i skrev:
Schnygg!

Vad kostar en sån uppsättning, bra tex inför bana eller om man vill spara på dom som egentligen sitter på. Troligen billigare med ett par kraschkåpor.

ca:5000:- för lätt skrapade orginal kåpor, med framlyse, baklyse och blinkers. om du undrar varför det står ca:5000, så köpte jag framfälg, bakfälg och däck av samma snubbe.
på ett par kraschkåpor får man väll inte på några lysen på?
det är riktigt skönt att åka bana utan glänsande orginal kåpor på.

Skitfin :tummenupp ...du kan få en Yamaha-dekal av mej ifall du vill glänsa lite extra :D :D

TheDude skrev:
Skitfin :tummenupp ...du kan få en Yamaha-dekal av mej ifall du vill glänsa lite extra :D :D
om inte annat så skulle det färvirra de flesta, men glänsa vet jag ej, körde ifrån en hel knippe R1or på kinekulle senast. en RCV dekal vore mer passande.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back