matt svart honda

Snyggt! Men ta bort Akrapovic märket också. Ska det va dekal-löst så ska alla dekaler bort. :fakta

Penguin skrev:
Inte tillräckligt giftig på Kinnekulle iaf. ;)
du får tänka på att det var första gången jag körde på bana. men om inte jag minns fel så efter jag kört om dig, åkte du in i depån och svamla något om slitna däck :p . ska du köra någe mer bana i år?

hermes skrev:
om inte annat så skulle det färvirra de flesta, men glänsa vet jag ej, körde ifrån en hel knippe R1or på kinekulle senast. en RCV dekal vore mer passande.

Snygg hoj. :tummenupp

Brukar folk fråga vad det är för hoj??

Jag får ständigt den frågan... Funderar lite på att jävlas med folk och sätta på Yamaha märket på den.
Yamaha är ju kända för sina V-Twin sporthojar... :D
Fick frågan senast idag. Han tykte den såg så grymm ut. :rock

Min Suzuki. :)

Bifogat

• tlr_sida_640.jpg
    tlr_sida_640.jpg
    38.9 KB · Visningar: 88
PutteLiten skrev:
Snygg hoj. :tummenupp

Brukar folk fråga vad det är för hoj??

Jag får ständigt den frågan... Funderar lite på att jävlas med folk och sätta på Yamaha märket på den.
Yamaha är ju kända för sina V-Twin sporthojar... :D
Fick frågan senast idag. Han tykte den såg så grymm ut. :rock

Min Suzuki. :)
de brukar stå och titta en stund och seda fråga vad det är. smeta på ett fett R1 märke så år det många som kliarsig i huvudet.

hermes skrev:
du får tänka på att det var första gången jag körde på bana. men om inte jag minns fel så efter jag kört om dig, åkte du in i depån och svamla något om slitna däck :p . ska du köra någe mer bana i år?

Någon lam ursäkt måste man ju hitta på, även om den i det här fallet var sann. Fegade ur duktigt de två sista passen efter att bakdäcket börjat sladda vid moderat gaspåslag, man är ju tyvärr ingen McCoy. :( Förhoppningsvis så blir det iaf en banåkning till i år, lite senare i sommar troligtvis.

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back