hållundan
Emozione!
Har inhandlat Eldorados kebabdressing på Willys för futtiga 9.70 för 450g.
Helt outstanding, funkar till allt.
Rekommenderas starkt!
Helt outstanding, funkar till allt.
Rekommenderas starkt!
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

honkiie skrev:Ett liv utan rydbergs orientdressing är inte ett liv värt att leva.

kajlyl skrev:Eldorado och Euroshoper är en gudagåva till fattiga studenter![]()

Hultan skrev:Billigt käk måste ju vara korv med bröd från ikea, samt deras frysta pizza.. Antingen köp färdigt där eller köp med sig massor..
Skitmat men gott o billigt![]()
Nej inte direkt, om det finns nån bakomliggande orsak alltså..M.G.F skrev:Är det någon som vet varför IKEA erbjuder sina kunder den billiga maten??
Hultan skrev:Nej inte direkt, om det finns nån bakomliggande orsak alltså..
Ja satans intressant det där. har du källa eller är det bara spekulationer?M.G.F skrev:Det är just det som finns...
Anledningen till att IKEA säljer billiga korvar och pizzor till kunder precis innan ugången är för att när man handlat för "som vanligt alldeles för mycket pengar" så kommer man ut och köper en vrålbillig och god korv. Sedan åker man hem och tänker vad billigt allt är på IKEA. Smart som tusan om jag själv får säga det.![]()
Hultan skrev:Ja satans intressant det där. har du källa eller är det bara spekulationer?
Okaj. där ser man.. Men det där med labyrinter och rader med billiga småvaror och eller godis vid kassorna är ju för att man skall göra impulsköp, det vet jag ju förstås.M.G.F skrev:Ett företag jag tidigare jobbat för har varit där och hållit i marknadsföringsutbildningar bland annat. Sedan så har jag haft lite kontakt med "butikschefen" för IKEA Malmö.
Men egentligen är det inget konstigt. Man gör likadant i många andra branscher. Varför tror du att t.ex. att lösgodiset står framme vid kassan? Nu har dom ju börjat sälja korv och annat billigt i matbutikerna innan utgången. Det är ett smart sätt då vi människor bara minns det som varit bäst och vill helst förtränga att vi precis handlat mat för 3000:- t.ex.
Hultan skrev:Okaj. där ser man.. Men det där med labyrinter och rader med billiga småvaror och eller godis vid kassorna är ju för att man skall göra impulsköp, det vet jag ju förstås.

|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|