MC Doktorn
Guest
Be en bön
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha, det är väl inget att komma med. Kom igen när du försökt få ett ungerskt eller slovakiskt företag att rappa på med leveranserna. Helst ett där ingen pratar engelska eller något kristet språk öht. Då kan man bli lite upphetsad...Jag tror dig. Det är sa tröttsamt sa det är inte sant. Maste jag aka 120 mil hem tomhänt igen sa skiter jag i det. Inte en chans att jag aker ner igen. De stressar runt som fan, gap o skrik hit o dit, och astadkomer inte ett skit. Helt otroligt...
Eller att försöka få ett Jamaicanskt reggaeband som inte fått tillräckligt med gräs att gå på scen i tid.3015355Haha, det är väl inget att komma med. Kom igen när du försökt få ett ungerskt eller slovakiskt företag att rappa på med leveranserna. Helst ett där ingen pratar engelska eller något kristet språk öht. Då kan man bli lite upphetsad...![]()
Är det nu man ska säga att han borde köpt en R6:a?![]()
Haha, tjänsteutbud som Stigefelt saknar![]()
Jaha, da var en R1:a sald till Svedala. Utan att jag ens behövt se den. Gillar utvecklingen...
Nu sa, det ligger en puf (eller hur det nu stavas) 300 meter bort, ska nog knalla dit o se vad de har att erbjuda. Är ensam pa hans verkstad, inget att göra ända.![]()
Puf, pof, puff... fan vet, de kallar det för det. Ljudeffekt kanske? Happy House...puf vad är det? MC-tillbehör eller?
Verkar du komma någonvart med de strukturerade tyskarna?
Själv är jag hemma i Sverige igen efter en snabbvisit på två dagar i det gråa landet i söder....fick jobba på midsommarafton, så är det när man är anställd i fel land.![]()
VARNING FÖR DESSA HOJAR
Fick hem hojen för några veckor sedan, såg ganska omgående att det inte var en IDM hoj.
Har sökt Marcus Barth på alla sätt man kan tänka sig för att få ett svar, men han bryr sig inte om att svara. Har t.o.m mailat hans arbetsgivare.
Jag kommer aldrig mer att köpa en hoj av Marcus Barth eller Bike Promotion och avråder STARKT alla andra att göra det.
Mvh
//
Benny
Jaha, det var ju tråkigt. Berätta gärna mer, typ vad som saknades på den osv. Om jag fattat det rätt är IDM-hojarna ruskigt välutrustade och att (dyra) saker som eftermarknadsfälgar typ alltid sitter på dem.VARNING FÖR DESSA HOJAR
Fick hem hojen för några veckor sedan, såg ganska omgående att det inte var en IDM hoj.
Har sökt Marcus Barth på alla sätt man kan tänka sig för att få ett svar, men han bryr sig inte om att svara. Har t.o.m mailat hans arbetsgivare.
Jag kommer aldrig mer att köpa en hoj av Marcus Barth eller Bike Promotion och avråder STARKT alla andra att göra det.
Mvh
//
Benny
Jaha, det var ju tråkigt. Berätta gärna mer, typ vad som saknades på den osv. Om jag fattat det rätt är IDM-hojarna ruskigt välutrustade och att (dyra) saker som eftermarknadsfälgar typ alltid sitter på dem.
Vilket skojeri... Tack för varningen!Men både BiPro och Barth verkar tycka det är en avslutad och "bra" affär för dom.
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |