massor med RR saker

Jag tror dig. Det är sa tröttsamt sa det är inte sant. Maste jag aka 120 mil hem tomhänt igen sa skiter jag i det. Inte en chans att jag aker ner igen. De stressar runt som fan, gap o skrik hit o dit, och astadkomer inte ett skit. Helt otroligt...
Haha, det är väl inget att komma med. Kom igen när du försökt få ett ungerskt eller slovakiskt företag att rappa på med leveranserna. Helst ett där ingen pratar engelska eller något kristet språk öht. Då kan man bli lite upphetsad... :)

Last edited:
3015355 Haha, det är väl inget att komma med. Kom igen när du försökt få ett ungerskt eller slovakiskt företag att rappa på med leveranserna. Helst ett där ingen pratar engelska eller något kristet språk öht. Då kan man bli lite upphetsad... :)
Eller att försöka få ett Jamaicanskt reggaeband som inte fått tillräckligt med gräs att gå på scen i tid. :näsblod

Är det nu man ska säga att han borde köpt en R6:a? :tungan

Tja... eller nöjt sig med enbart en... Det var han som vinglade iväg pa cykeln i depan i Schleiz (en halvgrym f.d Östtysk landsvägsbana), kom tillbaka en stund senare, ännu vingligare, o sa: "Jag har precis köpt 6 hojar som du ska ta med dig till Sverige..." -Ööööhhhh, du skojar... "Javisst, jag har redan betalt dem!" -Jaha, vart fan ska jag ställa dem da? I mitt vardagsrum? "Äh det ordnar sig, vi hyr en lokal eller nat hos dig..."

Kan nagon förklara för mig hur jag lyckades göra detta till mitt problem?
Äh, jag vet hur...
Kan ju vara roligt att hjälpa nagra här hemma fa en bra hoj för en billig peng sa. Tycker det verkar som racing är för dyrt redan i Sverige, kan jag göra nagot för att göra den lite billigare för de som haller pa med det sa är det ju kanon. Jag vill se dem pa banorna i Sverige.

Edit: Jag far inte, och vill inte ha, en krona för detta. :)

Last edited:
Mitt inlägg om R6:an skulle varit i tråden om Affes trasiga topp. :)
Men du verkar onekligen ha fått problem på halsen, underliga sådana dessutom.

Jaha, da var en R1:a sald till Svedala. Utan att jag ens behövt se den. Gillar utvecklingen...

Nu sa, det ligger en puf (eller hur det nu stavas) 300 meter bort, ska nog knalla dit o se vad de har att erbjuda. Är ensam pa hans verkstad, inget att göra ända. :)

Jaha, da var en R1:a sald till Svedala. Utan att jag ens behövt se den. Gillar utvecklingen...

Nu sa, det ligger en puf (eller hur det nu stavas) 300 meter bort, ska nog knalla dit o se vad de har att erbjuda. Är ensam pa hans verkstad, inget att göra ända. :)

puf vad är det? MC-tillbehör eller?

Verkar du komma någonvart med de strukturerade tyskarna?

Själv är jag hemma i Sverige igen efter en snabbvisit på två dagar i det gråa landet i söder....fick jobba på midsommarafton, så är det när man är anställd i fel land. :mad:

puf vad är det? MC-tillbehör eller?

Verkar du komma någonvart med de strukturerade tyskarna?

Själv är jag hemma i Sverige igen efter en snabbvisit på två dagar i det gråa landet i söder....fick jobba på midsommarafton, så är det när man är anställd i fel land. :mad:
Puf, pof, puff... fan vet, de kallar det för det. Ljudeffekt kanske? Happy House...

Nä, tyskarnas ineffektivitet och nonchalans upphör aldrig att förvana mig verkar det som.

Last edited:
VARNING FÖR DESSA HOJAR

Fick hem hojen för några veckor sedan, såg ganska omgående att det inte var en IDM hoj.

Har sökt Marcus Barth på alla sätt man kan tänka sig för att få ett svar, men han bryr sig inte om att svara. Har t.o.m mailat hans arbetsgivare.

Jag kommer aldrig mer att köpa en hoj av Marcus Barth eller Bike Promotion och avråder STARKT alla andra att göra det.

Mvh
//
Benny

VARNING FÖR DESSA HOJAR

Fick hem hojen för några veckor sedan, såg ganska omgående att det inte var en IDM hoj.

Har sökt Marcus Barth på alla sätt man kan tänka sig för att få ett svar, men han bryr sig inte om att svara. Har t.o.m mailat hans arbetsgivare.

Jag kommer aldrig mer att köpa en hoj av Marcus Barth eller Bike Promotion och avråder STARKT alla andra att göra det.

Mvh
//
Benny

vill inte verka dum , men vad menas med " IDM hoj" ?

//PB

VARNING FÖR DESSA HOJAR

Mvh
//
Benny
Jaha, det var ju tråkigt. Berätta gärna mer, typ vad som saknades på den osv. Om jag fattat det rätt är IDM-hojarna ruskigt välutrustade och att (dyra) saker som eftermarknadsfälgar typ alltid sitter på dem.

Jaha, det var ju tråkigt. Berätta gärna mer, typ vad som saknades på den osv. Om jag fattat det rätt är IDM-hojarna ruskigt välutrustade och att (dyra) saker som eftermarknadsfälgar typ alltid sitter på dem.

Skulle vara Öhlins runt om... Men det satt orginal styrdämp, förmodligen orginal fjädrar i gaffeln, inga krashpuckar, bakdämp uppsatt för 300kg förarvikt (?) katalysatorn kvar i ljuddämparen samt hela wiresystemet kvar, inte någonting borrat för wire, mm. mm. Dom hade till och med tagit bort bobbinerna:D

Hojen går som den ska och är nu fixad till det skick jag trodde den skulle ha.
Men faan vad dyrt det blev.

Jag får väl skylla mig själv som litar på folk jag inte känner.... Men jag trodde Bike promotion och Marcus Barth skulle ha mer ryggrad än så.
Dom är ju trots allt ganska beroende av sitt eget rykte.

Men både BiPro och Barth verkar tycka det är en avslutad och "bra" affär för dom.

Men som sagt, en dyr läxa för mig..
//
Benny

Last edited:
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026