Massive RPG....

Everquest är ju grymt populärt också. Kolla in det, spelar inte själv så jag kan inte ge en recension.

Goines skrev:
Om du undrar nåt är det bara fråga. Har spelat det ALLDELES för mycket. :) har en 200 char och en packe 150+. :)

haha jo man har väl lite frågor men dom är för många lixom =)

Goines skrev:
Har du ICQ så finns jag på 10066181. ;)

har bara msn!..kan dra en fråga här..hur fan ska man kunna göra uppdragen i städerna när man inte har kunskap att läsa kartan!!..Gah!..det är fan cp..man måste ha 45 i navigation..jag har typ 28 =/ och om jag går utanför staden så kommer det 7 meters monster och grupp våldtar mig...buhu =P

Jocke W skrev:
har bara msn!..kan dra en fråga här..hur fan ska man kunna göra uppdragen i städerna när man inte har kunskap att läsa kartan!!..Gah!..det är fan cp..man måste ha 45 i navigation..jag har typ 28 =/ och om jag går utanför staden så kommer det 7 meters monster och grupp våldtar mig...buhu =P

goines@home.se på MSN. Lite enklare att förklara där. :D

Star Wars Galaxies...ball spel...vi har en playercity på Naboo i Moenia på Farstarservern. Kom o bosätt dig vetja :) Vårat PA heter IA

Dufva skrev:
Star Wars Galaxies...ball spel...vi har en playercity på Naboo i Moenia på Farstarservern. Kom o bosätt dig vetja :) Vårat PA heter IA

Är det bra?..jag har fnulat på att köpa det oxå...hur är det uppbyggt..? Hur många raser kan man va ?...yrken?

Jocke W skrev:
Är det bra?..jag har fnulat på att köpa det oxå...hur är det uppbyggt..? Hur många raser kan man va ?...yrken?

Det är sjukt stort. Man kan ju vara en del raser. Jag t.ex. är människa och håller på att bli bättre på att slåss med enhands-vapen. Har dock bara spelat det i 2 dagar.

Tycker att det är riktigt kul. Jag håller till på Tatooine för tillfället.
Jag får väl åka till Naboo nån dag o hälsa på :)

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back