Massive RPG....

Everquest är ju grymt populärt också. Kolla in det, spelar inte själv så jag kan inte ge en recension.

Goines skrev:
Om du undrar nåt är det bara fråga. Har spelat det ALLDELES för mycket. :) har en 200 char och en packe 150+. :)

haha jo man har väl lite frågor men dom är för många lixom =)

Goines skrev:
Har du ICQ så finns jag på 10066181. ;)

har bara msn!..kan dra en fråga här..hur fan ska man kunna göra uppdragen i städerna när man inte har kunskap att läsa kartan!!..Gah!..det är fan cp..man måste ha 45 i navigation..jag har typ 28 =/ och om jag går utanför staden så kommer det 7 meters monster och grupp våldtar mig...buhu =P

Jocke W skrev:
har bara msn!..kan dra en fråga här..hur fan ska man kunna göra uppdragen i städerna när man inte har kunskap att läsa kartan!!..Gah!..det är fan cp..man måste ha 45 i navigation..jag har typ 28 =/ och om jag går utanför staden så kommer det 7 meters monster och grupp våldtar mig...buhu =P

goines@home.se på MSN. Lite enklare att förklara där. :D

Star Wars Galaxies...ball spel...vi har en playercity på Naboo i Moenia på Farstarservern. Kom o bosätt dig vetja :) Vårat PA heter IA

Dufva skrev:
Star Wars Galaxies...ball spel...vi har en playercity på Naboo i Moenia på Farstarservern. Kom o bosätt dig vetja :) Vårat PA heter IA

Är det bra?..jag har fnulat på att köpa det oxå...hur är det uppbyggt..? Hur många raser kan man va ?...yrken?

Jocke W skrev:
Är det bra?..jag har fnulat på att köpa det oxå...hur är det uppbyggt..? Hur många raser kan man va ?...yrken?

Det är sjukt stort. Man kan ju vara en del raser. Jag t.ex. är människa och håller på att bli bättre på att slåss med enhands-vapen. Har dock bara spelat det i 2 dagar.

Tycker att det är riktigt kul. Jag håller till på Tatooine för tillfället.
Jag får väl åka till Naboo nån dag o hälsa på :)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...