Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maverick_ou812 skrev:Flög det fasaner också? Det enda jag såg som flög var Mr K och Tsunami inkl. tre oidentifierade individer (SF piloter) som flög förbi mig strax innan och efter Staffanstorp. Yahooooo vad det gick!
Själv hade jag svårt att köra fortare då mitt mörka visir hann bli riktigt mörkt... :kocko Så är det när man stressar iväg hemifrån.
Mycket trevlig runda Mr K och övriga! Kallt... nääääää.... +2 nästan hela rundan.
Maverick_ou812 skrev:Mycket trevlig runda Mr K och övriga! Kallt... nääääää.... +2 nästan hela rundan.
Rogerr skrev:Alla andra håller på och frysa ihjäl. Har till och med hört talas om sådana som får hem och fylla upp sig med allehanda frostskydd.
Ingen simpel väderstation ombord där inte, en hel jävla klimatanläggning![]()
Kan inte varit jag .... Jag kör ALDRIG för fort .......Maverick_ou812 skrev:Flög det fasaner också? Det enda jag såg som flög var Mr K och Tsunami inkl. tre oidentifierade individer (SF piloter) som flög förbi mig strax innan och efter Staffanstorp. Yahooooo vad det gick!
Själv hade jag svårt att köra fortare då mitt mörka visir hann bli riktigt mörkt... :kocko Så är det när man stressar iväg hemifrån.
Mycket trevlig runda Mr K och övriga! Kallt... nääääää.... +2 nästan hela rundan.
Maverick_ou812 skrev:...Själv hade jag svårt att köra fortare då mitt mörka visir hann bli riktigt mörkt....
Mr K skrev:Kan inte varit jag .... Jag kör ALDRIG för fort .......
Mr K skrev:Kan inte varit jag .... Jag kör ALDRIG för fort .......
Javisst fan... du körde också om mig... Trodde det var åskan som gick men det var ju Spettan.gamle skrev:Inte jag heller för Jag låg i stenrenget bakom MR K hela tiden![]()
Hålla avsånd .... 3sek reglen kanske du glömt på äldre dagar .... hehegamle skrev:Inte jag heller för Jag låg i stenrenget bakom MR K hela tiden![]()
Mr K skrev:Hålla avsånd .... 3sek reglen kanske du glömt på äldre dagar .... hehe![]()
Maverick_ou812 skrev:Javisst fan... du körde också om mig... Trodde det var åskan som gick men det var ju Spettan.![]()
Gammalt djungelordspråk:gamle skrev:O NÄ DÅ jag höll 3 min reglenMen som du kastar sten så räcker inte det
![]()
![]()
Mr K skrev:Gammalt djungelordspråk:
Man ska inte kasta sten på sin kamrat och hans MC.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |