Mr K skrev:Gammalt djungelordspråk:
Man ska inte kasta sten på sin kamrat och hans MC.
Hur förklarar du då de 13 stenskotten i mina lampor förra året?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr K skrev:Gammalt djungelordspråk:
Man ska inte kasta sten på sin kamrat och hans MC.
gamle skrev:Så sant så santMen nästa vecka så har du antagligen en gay repsol honda bakom dig som är ny och behöver friska stenskott
![]()
Han som hade den har tyvärr lagt upp denna...RacerX skrev:Du som hade "Ingenjör maskinteknik" på din SH tröja, kolla in: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=64552![]()
jag trodde att du menar bara (LTH) lund tekniska högskola ...inte (MAH) Malmö högskola!!.... ska kolla om det går att köra med hojen efter olyckan !!! man måste har blinker åtminston...RacerX skrev:Du som hade "Ingenjör maskinteknik" på din SH tröja, kolla in: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=64552![]()
tje.. det går att köra hojen nu.. har fixat blinkers för att slipppa böter.. men kåpor och pinnan för fotbroms kommer att byttas senare .. kanske micron oxå .. ja det e skönt att vara oskadad .. lite ont i nacken med öm i kroppen, men ändå räknas som skadefriTouchMan65 skrev:Hur illa däran är hojen Tymo? Skönt att du inte blev alltför skadad...?
Har du Micro på hojen?????Tymo skrev:kanske micron oxå
Mr K körde för sakta, eller så låg du för nära.Json skrev:Hur förklarar du då de 13 stenskotten i mina lampor förra året?![]()
![]()
Att du inte är min kamrat .......Json skrev:Hur förklarar du då de 13 stenskotten i mina lampor förra året?![]()
![]()
ja.. det har jag på !! man vet ju aldrig när man bli hungriCorbenDallas skrev:Har du Micro på hojen?????![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |