Massör / Naprapat.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Hej vanliga människor.

Jag har lite ont i axlar / nacke efter allt plickande på en massa datorer och behöver således förstklassig hjälp med detta.

Är det någon som har någon erfarenhet av någon riktigt bra sådan i Stockholm? Gärna runt fridhemsplan eller därikring.

Hade du bott söder om stan hade jag tipsat om ett ställe i haninge som har en bra "kombinationsbehandling" som innebär att man först får typ 20 minuters uppmjukande massage och därefter en kiropraktisk justering.... hittar du något liknande inne i stan kan det vara värt att pröva. :fakta

Axelsons vid St Eriksplan har du ju, där kan du få elevbehandlingar bl a.

Mja. Jag behöver välutbildade proffs.

Men tack iaf.

Hade du bott söder om stan hade jag tipsat om ett ställe i haninge som har en bra "kombinationsbehandling" som innebär att man först får typ 20 minuters uppmjukande massage och därefter en kiropraktisk justering.... hittar du något liknande inne i stan kan det vara värt att pröva. :fakta

Mja. Haninge är lite väl offside. Men själva behandlingen lät intressant.

Last edited:
Axelssons blir ju välutbildade, dom får ju garanterat handledning av instruktörer osv. Prova det, jag tror det går bra.

När vi likaså är inne på ämnet...
Jag har varit till en naprapat som fått bryta till mig i ryggen efter jag lyfte sönder den i samband med att en motor skulle ut ur en bil i garaget.

Har varit dit tre gånger och alltid känt mig bra i ryggen efter jag varit där, men tar ca 2 dagar så är det samma sak. Var sist där för en vecka sen och det är precis samma sak fortfarande som innan jag ens började gå dit...

Vad f** ska man göra för att bli av med skiten?

Alltså, jag som norrlänning vet inte riktigt vad du tycker är offside, är det mindre än 15 mil är det ok va:va

Genom jobbet (i Sthlm) får jag behandling av en Leg. Naprapat som jobbar på http://www.boahalsa.se/hem Jag har gått hos en del kiropraktorer pga kass rygg och den här killen, Martin Östlund, tycker jag är jäkligt bra. Lugn, saklig, förklarar saker på ett enkelt sätt och kan, om han finner det nödvändigt, trycka till så det sprakar upp i skallbasen :tummenupp

Kolla in Ryggkliniken på söder eller Hedman&Mannheimer i Solna båda jobbar med idrottsmän och trasiga byggjobbare med goda resultat,har erfarenhet
av båda och kan med varm hand rekomendera dessa ställen.Tips att försöka beskriva dina problem så bra som möjligt för naprapaten.

Det har jag varit länge så det hänger nog inte i det.

Du skulle testa att jobba en gång så skulle du få känna av något annat än latmasken du också. Djävla rödstrumpa!

MEn om man lägger hinkas ner på mage å strör gröna löv över honom så kankse det ordnar sig.

Alla vet ju att latmaskar gillar löv...:tummenupp

Nja. Är man byggd som en riktig karl så orkar inte tjejer med riktigt.

Ääääh Du har bara problem med den där långa djävla senan ,Som Arschlet hänger i

Den klarar vilken chey som helst..

Last edited:
När vi likaså är inne på ämnet...
Jag har varit till en naprapat som fått bryta till mig i ryggen efter jag lyfte sönder den i samband med att en motor skulle ut ur en bil i garaget.

Har varit dit tre gånger och alltid känt mig bra i ryggen efter jag varit där, men tar ca 2 dagar så är det samma sak. Var sist där för en vecka sen och det är precis samma sak fortfarande som innan jag ens började gå dit...

Vad f** ska man göra för att bli av med skiten?

När man bryter och sliter i ryggen så känns det alltid bättre efteråt.

Skillnaden mellan en som vet vad han gör och en klåpare är om det blir permanent eller om effekten bara sitter i ett par dar.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back