Massör / Naprapat.

Har varit dit tre gånger och alltid känt mig bra i ryggen efter jag varit där, men tar ca 2 dagar så är det samma sak. Var sist där för en vecka sen och det är precis samma sak fortfarande som innan jag ens började gå dit...

Vad f** ska man göra för att bli av med skiten?

Jag hade samma efter en krasch, precis som du säger så var det bra ett par dagar eller man gjorde ett tungt lyft eller dylikt så var det samma igen, för mig var det så att jag hade gått ett tag och muskler etc. hade anpassat sig till ett felaktigt läge, yoga fixar troligen till dina problem, det tog sin tid att för yogan att fixa det men det blev perfekt.

Samma till Bi-turbo, har också haft en del problem efter mycket hackande på datorer, yoga fixar det men man ska lära sig det och ta sig tid att träna för att det ska bli bra, det fina är dock att man inte behöver lägga tid på att åka till naprapaten då man kan träna vart man än är, hotell etc. alla dagar i veckan.

Bygga upp bål och ryggmuskulaturen ordentligt?! Börja köra Core-träning.

Visst hjälper träning på rätt sätt men man måste rätta till grundproblemet också, man kan träna hur mycket somhelst utan att bli av med det.

Last edited:
Eller så köper du en bil...alternativt fixar gula faran och kommer till Uppsala så fixar vi ryggen :)
Aha!!!
Biturbo Nu dj--r
En inbjudan ,,,, Av en Chey ,,på Massage
Jo jag tackar....

:rolleyes:
Ps
Blir det Extra om han ska ha en sk "Happy Ending" ???

Isof hur mycket ??

Undrar
Vän av Ordning!

Aha!!!
Biturbo Nu dj--r
En inbjudan ,,,, Av en Chey ,,på Massage
Jo jag tackar....

:rolleyes:
Ps
Blir det Extra om han ska ha en sk "Happy Ending" ???

Isof hur mycket ??

Undrar
Vän av Ordning!

Biturbo säger att man inte får göra Happy Endings mot folk (internskämt)
Jag tänkte lasra hans rygg/nacke med MID-laser (samma som HV71 och massa andra lag använder för sina muskelskador i bla hockeyligan).

fai dallah...som svar på din fråga :P

Samma till Bi-turbo, har också haft en del problem efter mycket hackande på datorer, yoga fixar det men man ska lära sig det och ta sig tid att träna för att det ska bli bra, det fina är dock att man inte behöver lägga tid på att åka till naprapaten då man kan träna vart man än är, hotell etc. alla dagar i veckan.

Nu gör det inte riktigt så ont att jag behöver konvertera till homo.

http://www.totalkropp.se/

Peter heter han som jag har. Ganska ung, men en av de bästa jag har haft genom mina år. Liljehiolmen iaf.

Tack. Låter mycket intressant.

Eller så köper du en bil...alternativt fixar gula faran och kommer till Uppsala så fixar vi ryggen :)

Jag kommer förbi straxt innan jul om inte annat!

:detkanduninjahajja!

Undrar
Vän av Ordning!

Håll dig i skinnet gubbdjävel!

Last edited:
Nu gör det inte riktigt så ont att jag behöver konvertera till homo.

Haha, det kräver ju förstås lite mer arbete av dig själv mer än att lägga dig på en bänk, kan ju säga att styrketräning är för kärringar jämfört med att köra yoga ifall man har en skada eller dylikt, du kan ju ha det i bakhuvudet ifall det inte riktigt löser sig med naprapat och du får riktiga problem om 10-15 år :D

Håll dig i skinnet gubbdjävel![/QUOTE]

Meeh
:mad:
Vem är det som håller gå ifrån "Kantkissarklubben" till Gubbe ?? vavava

Jag Har inte ont nån stans , (utom i plånboken men den smörjer jag med antiinflamatoriskt gel)

Det är du som har ont i senan som Arschlet hänger i!

Akupunktur med ett par spett så...

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back