Maskeradtips, för ett par

Beanise

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Vit plastraket
Nu är tjejen nöjd, när hon har lyckats lura med mig på maskerad i helgen. :gnissla

Kvinna, som hon är. Så lägger hon bollen, hos mig att komma på något roligt/fyndigt att klä ut oss till...

Tanken, är självklart att vi ska matcha, på antingen det ena eller det andra sättet.

Så förslag, uppskattas. Gärna förslag, som inte urholkar ekonomin allt för mycket.

Tack på förhand :)

Beanise skrev:
2044861 Nu är tjejen nöjd, när hon har lyckats lura med mig på maskerad i helgen. :gnissla

Kvinna, som hon är. Så lägger hon bollen, hos mig att komma på något roligt/fyndigt att klä ut oss till...

Tanken, är självklart att vi ska matcha, på antingen det ena eller det andra sättet.

Så förslag, uppskattas. Gärna förslag, som inte urholkar ekonomin allt för mycket.

Du kan klä ut dig till en jättedildo och hon en barbaras :hihi

Annars det vanliga är väl

För henne: Askungen, prostituerad (kortkort kjol, 11 kg smink etc), grevinna osv.

För honom: Hitler (?), greve, byggarbetare osv.

Eller så kan nu köra hojtema och båda komma i skinnstället :tummenupp

Shrek och Fiona? Enkla kläder att fixa till, en grön badmössa o grön färg i ansiktet för dig. Hon röd/brun peruk, enkel klänning, också grönt i trynet.
Enkelt och elegant. :tummenupp

Beanise skrev:
2044861 Nu är tjejen nöjd, när hon har lyckats lura med mig på maskerad i helgen. :gnissla

Klä ut dig till skadad mc förare (lite ketchup och utrustning har du). sen får tjejen din vara sjuksköterska... finns färdiga sjuksköterske dräkter i kort kort format... har jag hört.

Beanise skrev:

Bonnie & Clyde?

Jonathan skrev:
2044876 Du kan klä ut dig till en jättedildo och hon en barbaras :hihi

Annars det vanliga är väl

För henne: Askungen, prostituerad (kortkort kjol, 11 kg smink etc), grevinna osv.

För honom: Hitler (?), greve, byggarbetare osv.

Eller så kan nu köra hojtema och båda komma i skinnstället :tummenupp

Jammen vad fint med Askungen och Hitler! :rolleyes:

MDM skrev:
2044930 Klä ut dig till skadad mc förare (lite ketchup och utrustning har du). sen får tjejen din vara sjuksköterska... finns färdiga sjuksköterske dräkter i kort kort format... har jag hört.

Haha Klockrent, det är ju bara att sätta saxen i det gamla pastellfärgade skinstället.
:yoparty

Nu återstår det bara, att få henne att dra på sig såndär kortkort sjuksysteruniform. :fyllisar

Shrek och Fiona är bra

Funderar dessutom på Burt Reynolds, från "Nu blåser vi snuten"

Eller varför inte, hocker and pimp... :tuttar :3freak :)

Rossi (el annan förare) och grid girl givetvis med kort kjol och paraply :yoparty

Beanise skrev:
Eller varför inte, hocker and pimp... :tuttar :3freak :)

Var på hooker och pimp party i helgen, man kan komma långt med en silkesmorgonrock med påsydda tygbitar i guldfärgat tyg samt en ankarkätting sprayad med guldfärg runt halsen. :banana

Mumin mamma och Mumin pappa
Barba pappa och Barba mamma
Tarzan och Jane
Baywatch-par
åsne-framdel och bakdel
Björne och snigel

Nalle Puh och någon av hans kompisar. Betänk att Puh endast har en röd t-shirt på sig - det kommer att göra succe :rofl

Beanise skrev:

Adam & Eva, fikonlöv bara,
kommer garanterat vara grymast på festen om ni vågar.
Körde den för ett par år sedan :yoparty

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...